TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Kan saktens lurer. Ser mest ut som den har ligget nederst i en Nilfisk støvsugerpose sammen med en lekk colaboks!Hva er det for en gris som har hatt denne spilleren?
Kan saktens lurer. Ser mest ut som den har ligget nederst i en Nilfisk støvsugerpose sammen med en lekk colaboks!Hva er det for en gris som har hatt denne spilleren?
Det er korrekt observert. Det blir pirkearbeide her. Passer fint å holde på med arm på terrassen etterhvert. Der er det fine gliper som skruer og skiver kan løpe og gjemme seg ved demontering. Gleder meg alleredePeis på!
Ser forøvrig ut til at noen har gått skikkelig bananas på toppskruen på lageret og strammet til som om det står om liv. Sviver armen i det hele tatt?
Denne?Ser, at den stubben som kontravekten sitter på, henger lite.
Trenger en ny gummiskive imellem. Skrue sitter inneni stubben bak
Som en bonde på vestlandet med gard langt oppe i bratteste lia en gang sa: "Hadde jordet mitt vært litt brattere, kunne jeg dyrket på begge sider!"Ville bare sjekke treningseffekten.
(Over 1 mål plen og ganske bratt.)
Takker for at du har "trua" på en gammel gubbeNår/hvis the bitch kommer for salg, skal jeg vurdere det bare på grunn av din grundige dokumentasjon på forvandlingsprosessen
Håper ikke det blir "for" detaljert og at det blir kjedelig å følge?Når/hvis the bitch kommer for salg, skal jeg vurdere det bare på grunn av din grundige dokumentasjon på forvandlingsprosessen
Det er ikke kjedelig for meg i allefallHåper ikke det blir "for" detaljert og at det blir kjedelig å følge?
Kjør på med bilder - du kan uansett legge ut noen hundre før du tar igjen megHåper ikke det blir "for" detaljert og at det blir kjedelig å følge?
Beklager, men USPS sender pakken jeg venter på i ring på LAX, PostHvor håndterer pakkene fra UK, AliExpress har sendt pakker via Turkyie, saken fra Notodden er enda ikke postlagt og pakken fra Hadeland har just passert Lørenskog. Det er det jeg vetIngen pakke fra posten? Ble ganske skuffa nå
God kveld/natt TT.
Kjøp den du..... Da kan vi kjøre kappkjøring til sensommer
Jeg har da bil alleredeKjøp den du..... Da kan vi kjøre kappkjøring til sensommer
Den siste nul sitter bag rattetÅhhh ja..... glemte det..... En wannabee olympiadebil med EN manglende ring i logo
Bråkete og illeluktende men tidvis god på vinterføre?
Nå har du tråkket over salaten! Bilen på gårdsplassen er hverken bråkete, illeluktende eller tidvis god på vinterføre; den er konstant skikkelig dårlig! Videre går den maks 100 km på en god sommerdag, og er på motor nummer 3 før passerte 70kkm, så den er alt annet enn en pålitelig Boble. Dessuten taper den seg i verdi som en ukesgammel reke i solsteiken/tonearm i mine hender.
Over salaten!Beklager. Tråkke i salaten er min spesialitet
Har ikke fulgt med på bilen din, men høres ut som en ID3.Over salaten!
Har rundt regnet verdens mest upålitelige elbil og skulle gjerne hatt noe såpass skuddsikkert som en Boble, kanskje utenom en front av alufolie med bensintanken som en bombe foran beina på passasjeren, men ellers er batterimonsteret mitt et kroneksempel på tysk ingeniørkunst smurt på toppen av amerikansk middelmådighet og slurv og når ikke Bobla til tærne, hvis en Boble har tær da.
Tilføyelse:
Har alt for mye annet irriterende i hverdagen til at jeg orker å bli hårsår/tåsår på HFS. Her er det bare god stemning, men innser at ironi og sarkasme kan være litt vanskelig å formidle når jeg har, som en av mange litt rare hangups, en trang til å ikke bruke emojis.
ID3en fra helvete kalles Mercedes Benz Electric fra 2015. Alt fra Mercedes funker, alt fra Tesla faller fra hverandre. Skulle gjerne hatt en 2CV, gjerne med isroser i blomsterpotta på vinterstid.Har ikke fulgt med på bilen din, men høres ut som en ID3.
BTW.... beste bilen i sne og is, var da vi i ´72 kjørte 5 mann til Gol for å gå på ski, i en ............. Citroen 2CV.
Satt aldrig fast. Opp ad bakke fra å stå stille: Bare full gas og hjulspinn, da hev den seg stille og lugnt opp i fart
?Men den Revoxen altså.