Det har du ikkeJeg beklager om jeg har tråkket noen på tærne med mine innlegg. Det har ikke vært min intensjon.
Gje noko som varer - Gje faen.
Kanskje det er like greit ja, men har for vane å være her inneGje noko som varer - Gje faen.
God morgen A.^ Nå var ikke hintet fra meg å gi faen i hfs, men å gi litt faen i hva andre måtte mene. Og kanskje mest av alt - å gi litt faen om du tråkker andre på tærne. De får heller bruke vernesko!
For øvrig skjønner jeg ikke hvor den tanken om at du skulle ha tråkket andre på tærne kommer fra. Storkoser meg i tråden din
Ja, det kan jo bli spennende å se. Det skorter nok ikke på verken ambisjoner eller midler, men andre team har jo smertelig erfart at det å gå inn i F1 ikke akkurat er en walk in the park - uansett hvor mye tyngde man har i ryggen.Det ser ut som om det blir «vei i vellinga» i F1 først i 2026, så da er det bare å glede seg!
Vis vedlegget 852107
Takk det samme!. Har foreløpig ikke blitt så mange av dem, men det kommer en dag i morgen. Har hatt annet å gjøre i hele dag, men det smakte nåHa en god helg TT med mange og forhåpentligvis gode Tuborg
Spørs om jeg ville hatt så veldig matlyst uansett, på hverken taco eller annet, om jeg hadde sett Burt Reynolds vise fram toernNok engang er det Burt Reynolds som står for underholdningen i heimen denne tacofrie fredagskvelden. Denne gangen vises toern!
FantastiskSpørs om jeg ville hatt så veldig matlyst uansett, på hverken taco eller annet, om jeg hadde sett Burt Reynolds vise fram toern
Da er du på kollisjonskurs med «regnbuefolket»Spørs om jeg ville hatt så veldig matlyst uansett, på hverken taco eller annet, om jeg hadde sett Burt Reynolds vise fram toern
Jeg skeiet ut med noen Tuborg på torsdag så pga. litt dårlig samvittighet så ble det en hvit fredag. I kveld derimot…Takk det samme!. Har foreløpig ikke blitt så mange av dem, men det kommer en dag i morgen. Har hatt annet å gjøre i hele dag, men det smakte nå
Det høres ut som om en god plan. Tror det blir noe i samme duren her også. Ha en fin lørdag og hils Knoll og Tott, virkelig flotte hunder!Jeg skeiet ut med noen Tuborg på torsdag så pga. litt dårlig samvittighet så ble det en hvit fredag. I kveld derimot…
Har sagt det før og sier det igjen, virkelig en flott spillerSiden det er ny måned, så kan jeg endelig ta i bruk den etterhvert mye omtalte antistatmatten. Med ny måned er det mye lettere å logge antall innspillingstimer. Dette er visstnok meget viktig for å oppnå fullt utbytte av denne. Her er bilde rett etter monteringen og hvite hansker ble selvfølgelig benyttet. Spilleren er forøvrig en ReVox B 795 Vis vedlegget 853652
Takk for det. Liker den veldig godt. Synes den passer godt til RIAAn i Luxmanen. Det betyr vel at jeg har værtt veldig heldig mht kryssmatchingspotensialetHar sagt det før og sier det igjen, virkelig en flott spiller
mvh
Det skal du ikke se vekk ifraTakk for det. Liker den veldig godt. Synes den passer godt til RIAAn i Luxmanen. Det betyr vel at jeg har værtt veldig heldig mht kryssmatchingspotensialet
Takker for godt tips!Ett tips til matte utfordring. Tre biter bandasje teip brettet så det blir dobbeltsidig gjorde susen på ett anlegg jeg hadde for mange år siden. Faktisk så mange år siden at jeg ikke husker hva innspillingstiden var. Det var med en sånn antistatmatte fra AM. https://www.apotek1.no/produkter/sc...MI9N_iq7O_-gIVDsgYCh2gDw-FEAQYASABEgIZ5_D_BwE
Man kan alltid lita på Karlssons!Etter å ha avspilt side A på LP, så skulle jeg snu og spille B siden. Da ble matten med opp og den lå nærmest klistret til platen. Faktisk enda verre enn gummimatten gjorde. Hmmm, jeg er rådløs nå, noen som har noen gode tips?
Jag har en tub av Karlsons klister, så et mycket bra förslag! Nu behöver jag inte rusa i väg till apoteket. Tack så hemskt mycket!Man kan alltid lita på Karlssons!
Om LPn inte är flat kan även den limmas fast..
Vis vedlegget 853840