TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jeg satser på såpass mye belegg utenpå lakken at det simpelthen ikke kan ruste...
Jeg satser på såpass mye belegg utenpå lakken at det simpelthen ikke kan ruste...
Å være dum og tøff i tryne i tynn genser, i blåsten i februar, straffer seg eller er det karma? Halsen er sår og tørr som sandpapir nå i kveld. .Ikke ofte man har muligheten til å vaske bil på egen gårdsplass i midten av februar, men i dag er det altså mulig og gjort. Godt å få skylt vekk litt saltlake, sand og grus i kriker og kroker. Selv de nye skiltene fikk seg en vask . I friske vindkast tørker bilen etter naturmetoden. Det kaller jeg service
Vis vedlegget 891253
Kanskje den mest kjente låta til Cross, som en gang spilte gitar i Deep PurpleTror jeg må spille litt Christopher Cross.
Arthur’s Theme
Å nei, men venter på HelgaSår og tørr i halsen TT... du har vel ikke glemt å handle Tuborg?
Jammen, jammen, du foregriper begivenhetenes gangTankeleser (som jeg ikke er) her er din neste, eller det er ihvertfall min;
Da er jeg langt utenfor min egen lysløype , men jeg byr på denne. Ikke glem at jeg er en gammel man! Do you know the way to San Jose?Enkelt du bare finner en annen versjon f.eks Elvis Costello sin..
Jaha, virkelig? Årgang?Jeg er eldre enn deg så det så! Du er ennå ung...
Takker for at du bidrar positivt i tråden og det setter jeg veldig pris på. Så da vet du det61 modell
Har jeg virkelig dobbeltpostet musikk i tråden, da beklager jeg.Jamen tror jeg det er blitt over 10 låter her inne idag, ja, ja et par 2 ganger, men alt var flott! Jeg fikk fsf(fot som faen) av alle sammen!
Tore
Fy plate, den var tørr...Glemt å legge på en plate