- Ble medlem
- 28.07.2007
- Antall liker
- 2.110
Husk nå endelig på at
"Øl og vin blir fin, vin og øl blir krøll!"![Festlig ansikt :partying_face: 🥳](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f973.png)
"Øl og vin blir fin, vin og øl blir krøll!"
![Festlig ansikt :partying_face: 🥳](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f973.png)
Sist redigert:
|
Vin smaker fab fra kjøkkenglass. Bare spør en italiener
Downtown SkienBildene fra Skien TT, må vel være fra Stevneplassen? Morsom lesning, ha en fortsatt fin tur![]()
TT er som den svenske definisjonen på gentleman: en som kan spela dragspel, men låter bliVisste ikke at du spilte trekkspill? Men så kult da! Egen kassett og greier
Vis vedlegget 916105
Blei det bare med denne ene eller har du flere utgivelser?
TT er som den svenske definisjonen på gentleman: en som kan spela dragspel, men låter bli![]()
The gentleman himselfe
Har en splitter ny telenor ruter her da aldri hentet, den kan jo du fåFcukings dritt. Har vært i kontakt med Telenor to ganger i dag og ingen vet noen ting. De påstår at jeg har signal inn til huset, men jeg sier at modemet mitt klarer ikke å registrere noe signal. Det ender vel opp med at de sier at modemet er ødelagt og at de sender et nytt. Om de somler, får jeg det ikke før helgen og det betyr at jeg blir uten nett en uke og det er jo jævxx flott. De forventer 1 til to arbeidsdager for å finne ut dette/hva som er feil. Ja, jeg ER avhengig av nettet i 2023 og da bør det fungere.![]()
Wow. Høres bra ut. Kan jeg hente den i morgen?Har en splitter ny telenor ruter her da aldri hentet, den kan jo du få![]()
Klart du kan, er hjemme før 11 og etter kl 14Wow. Høres bra ut. Kan jeg hente den i morgen?
Jeg vil tro at den må registreres inn i systemet hos Telenor for å fungere, og da må du treffe en løsningsorientert kundebehandler hos Telenor. Uansett lykke til.Wow. Høres bra ut. Kan jeg hente den i morgen?
Ja men det går som regel bra.Jeg vil tro at den må registreres inn i systemet hos Telenor for å fungere, og da må du treffe en løsningsorientert kundebehandler hos Telenor. Uansett lykke til.
Har fungert med annen ruter her før, men den jeg hadde som reserve forsvant i ryddesjauen i fjorJeg vil tro at den må registreres inn i systemet hos Telenor for å fungere, og da må du treffe en løsningsorientert kundebehandler hos Telenor. Uansett lykke til.
FiberFiber, coax eller ADSL?
Je venter i spenninga