T
TT.
Gjest
Litt rolig musikk til ømme muskler og slitne bein
Paul Brown - Wes' coast swing
Hvorfor ikke ispose i tillegg? Nå har du jo stæsjet som skal tilLitt rolig musikk til ømme muskler og slitne bein
Ha ha, ja du sier noe. Voltaren på tube gjør nytten!Hvorfor ikke ispose i tillegg? Nå har du jo stæsjet som skal til![]()
Husker den meget godt, selv om jeg er "ung"Likte veldig "the groove" i denne......... dengangen>
Absolutt hver sin smak, men det var for egen del mye å glede seg over. 90 tallet derimot, var en ørken for min del. Nå er vi på det glade 20 tallet igjen og vil historien gjenta seg mtp "krakket" i 1929 osv? Skal vi bekymre oss, nei, tror ikke det. Litt "live" fra Japan og Fourplay. (Bon James, Chuck Loeb, Harvey Mason, Nathan East)Selv om jeg egentlig ikke liker den syntetiske lyden og estetikken som rådet på 80-tallet, er det likevel noe som bare funker. Kan selvfølgelig være nostalgiens rosaslør og barndomsminner som siger ut i melankoliens tåkedis.
Men seriøst – det er mange skatter. Selv oppdagde jeg Talk Talk for et par år siden. Deres tre siste utgivelser er perler.
Selv om jeg aldri har møtt hverken @motoren eller hans kumpaner, tviler jeg ikke et sekund på at det er snille og hyggelige karer+1 til den. Gjengen, jeg mødte i Løkken, var i all fald veldig blide, eller skulle kanskje skrive
hadde blitt veldig blide i løpet av weekend´en![]()
![]()
Herlig!
Det er jo tross alt en BMW!Jo da, på en måte er det "grunderen" i et nøtteskall, men på den andre side, er det, etter utallige millioner, noe søkt, all den tid denne mannen har mange hotell. Kanskje han har en slik og den er sikker fin å sove i
BMW Isetta
Vis vedlegget 944074
Tror jeg hadde pyntet min flaske med en slik. Må jo være litt hjemmekoseligMente TV2 skrev at det var VW-buss han kjørte, innredet med madrass
Nå var det jo fint at han klarer å sove hele natten uten å måtte på toiletten, men om så var, finnes det jo praktiske løsninger:
Nytt og nyttig AS Tisseflasker - Helse & velvære Nytt og nyttig AS
<p>Er du lei av å ligge våken i lange tider etter å ha måttet ut av senga på «tissetur»? <strong>Tisseflasken AMADEUS</strong> gjør nattelivet ditt bedre! Når nattens behov melder seg, er det bare &arwww.nyttig.no
Husker den fra 20 år tilbake i reklamekatalogene som kom i posten den gangen. Lo så vi gråt.
Den nettsiden er en enorm kilde til mang en god latter.Tror jeg hadde puntet min flaske med en slik. Må jo være litt hjemmekoseligVis vedlegget 944136
Mange "godbiter" derfra ja. Husker det var noe som het A/S Select i gamledager og de hadde mye rart. Moppetøfler, ugler som skiftet farge etter eierens humør og andre ting som ville "være et naturlig samlingspunkt i ethvert hjem", som det ofte stod under ethvert produkt.Den nettsiden er en enorm kilde til mang en god latter.
Kanskje du finner en brukt utgave av denne blant loppene?Nå er det straks avgang til loppemarked i Ås og deretter innom et nedlagt lydstudio på Lambertseter i Oslo. Spennende begge deler og kanskje det er noen skatter til salgs begge steder!![]()
Kranglet de om kabler?Det var ikke stort jeg fant, men kompisen fant mye. Det var fullstendig kaos da vi skulle dra fra loppemarkedet og det ble fullstendig trafikkork! Det endte med at en voksen kar slo til en annen så han falt i bakken!🫣
jaggu ikke rart det blir krig her i verden. 🥹
Ja, ladekablerKranglet de om kabler?![]()
![]()