Tusser og troll eller tussete kvinnfolk?

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Hvorfor kopiere hele teksten når du har lenket til den? :mad: Det kaller jeg uetisk!!!!

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Hvorfor kopiere hele teksten når du har lenket til den? :mad: Det kaller jeg uetisk!!!!
Bare et resultat av beslutningsvegring (som kanskje er en last). La meg slå mynt og kron først, så skal jeg ordne det.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Har opplevd diverse selv så jeg er ikke redd for å innrømme at der er mer mellom himmel og jord enn de fleste vil innrømme.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
En tråd med førstehåndserfaringer må da bli interessant lesning uansett holdning til disse tingene?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
ja jeg vil tro det er flere her som har opplevd diverse uforklarlige ting. Jeg er vel ikke blandt de få heldige er jeg vel?

S

slowmotion

Gjest
Hysteriske kvinnfolk.....
Masse rare lyder i huset om natta,
det er det i alle gamle hus.....
Bare å snu seg og sove videre.....
zzzzzZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzz...........

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Er en gammel dame i huset til tanten min...og kors i et rom som er fylt igjen med sand i kjelleren. Man får tro hva man vil. Dette er serriøse folk.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Spiller ingen rolle hva dere tror, Ivar Løkken kan bevise at det dreier seg om placebo! ;)

Honkey

A

Affa

Gjest
Dere bør umyndiggjøres hele gjengen. Nok et tegn på at det er en syk tid hvor de uviktige ting setter agenda. Fiktive skapninger, sykdommer og hendelser. Syke hjerner som surrer svakt på egenhånd, neddopet av pepsi max, potetgull og glamour.

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
38.850
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Har opplevd diverse selv så jeg er ikke redd for å innrømme at der er mer mellom himmel og jord enn de fleste vil innrømme.

Hei, med det stempelet man får etter å ha påstått å høre forskjell på kabler - så forventer du at vi forteller spøkelseshistorier ??? :-X :-/

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Må være litt av en jobb å berge skrømtene av alle disse svenskene som kreperte i fjellene her i trøndelagen, da da slitne og uten mat og skikkelig utstyr, ble offer for en vinterstorm under en retrett etter et felttog i 1718. Historien sier at det var så mange lik i fjellene at bøndene ikke kunne ta med krøtterne på sætra på flere år pga likstanken.

Merkelig at man må skaffe seg et nytt og latterlig navn, bare fordi man ser spøkelser.

Topp Bunn