TV2 reporter har forhold til  terrorsiktet

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Re: TV2 reporter har forhold til  terrorsikte

Du jobber ikke i Se og Hør, gjør du vel ??
Hvis ikke så har du tydeligvis vise naturlige anlegg !  ;D ;D ;D ;D

Joda, jobber med en stor sak om hi-fi-entusiaster, det jeg driver med her er kun "research"... ;D

Vel til knutinh:
Jeg er flere ganger blitt forundret over å se oppegående intelligente menn med noen regelrette "nek", dog med bra utseende, til koner... vet ikke helt hva som driver de, men jeg hadde ikke klart å bo med en som jeg ikke var noenlunde på mentalt nivå med, ene eller andre veien. Men på den annen side har jeg lest at menn fortrekker kvinner som er dummere enn seg selv, gjør kanskje noe med selvtilliten, men sikkert litt slitsomt i lengden.. ;)

Ellers er det vel ofte litt spennende med det som er forbudt og litt på kanten for mange..?

Lurer på hvilken særing jeg er som har holdt meg trofast til den samme mannen i over 16 år, og kan til og med garantere at han er far til alle mine barn...

Finnes det også undersøkelser på hvor mange gifte menn som har en unge på si som hans kone ikke vet om..? ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.175
Torget vurderinger
0
Re: TV2 reporter har forhold til  terrorsikte

Finnes det også undersøkelser på hvor mange gifte menn som har en unge på si som hans kone ikke vet om..? ;)
Er nok færre av dem enn de som feilaktig tror de er far til konas barn. ;D ;D

T

Thomas1

Gjest
Re: TV2 reporter har forhold til  terrorsiktet

Er nok færre av dem enn de som feilaktig tror de er far til konas barn
For det gjelder faktisk bare 10% eller for de som ikke er sterke i matte....1 av 10 menn. ( dystre tall )

A

Antonx

Gjest

Bare jeg som ikke leser se,hør & allannenbullshit her? Er det opplest og vedtatt at denne journalisten var forelsket / hadde sex med denne kriminelle? Og det etter at hun nettopp har giftet seg eller så? Eller er dette nok en VG-eskalering som her diskuteres? Kan det hende at hun bare hadde sansen / fikk "the rescueing instinct" for visse sider av denne gubben? VET vi i grunn noe som helst om hva som har foregått her?
Opplys meg, sladrekjærringer! ;)

Honk!
He,he.. damen som er en oppegående, inteligent krimjournalist hvor omgang med kilder er helt vanlig blir vel ikke permitert og sykmeldt samt "går under jorden" uten grunn?

Du skulle bare ha visst hvem som sladdret i en konkurerende kanal.... for så å gå rundt som ild i tørt gress.. Jeg visste hvem det noen timer etter VG-oppslaget.

De fleste liker å sladre litt tror jeg..

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.772
Sted
oslo
Torget vurderinger
17

den lynsjemobb-stemningen som råder nå er kvalmende. "fy faen, hun har pult en farlig muslimjævel!!!!!!!".
inntil det kan fremlegges bevis for at hun kjente til terroplaner og bevisst holdt dem skjult for politiet, så bør alle holde kjeft og la henne være i fred.

Z

Zomby_Woof

Gjest

Du er en fornuftig mann Joaquin, og jeg er som så ofte før enig med deg.

Men ærlig talt synes jeg vi alt for ofte hører "han er jo så snill" og "han er den mest oppegående mannen jeg har møtt" om pill-rotne menn som er felgkjørt herfra til månen og tilbake igjen via de mest utrolige steder.

Det jeg ikke forstår er at enkelte kvinnfolk er så utrolig lette å blende med et uoppriktig kompliment og kanskje en blomsterkvast.

Forresten er jeg alt for lat til å bry meg om hvem journalisten er.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

I følge min venn Fjodor Dostojevskij så er cluet her smiger. Som han sier:

“Det er et middel som virker alltid og på alle, uten unntakelse. Jeg taler selvfølgelig om smigeren, dette velkjente virkemiddel. Det er i livet intet vanskeligere enn åpenhjertighet, og intet lettere enn smiger. Så sant åpenhjertigheten inneholder bare en hundredel av en falsk tone, så fremkaller dette straks en dissonans og vips - så er skandalen der. Mens derimot smigeren godt kan være falsk helt igjennom, inntil siste tone, og den er ikke mindre behagelig for det; man lytter til den med fornøyelse, vel kan nok denne fornøyelse forekomme en smule plump, men en fornøyelse er det nå like fullt. For om smigeren måtte være aldri så plump, så taes likevel minst halvparten av den for god fisk. Og dette gjelder alle samfunnslag og utviklingsnivåer.”

Han har nok et poeng. Om man mener det eller ikke kan man nok lure andre ved å smigre dem, alle faller nok litt for slikt i større eller mindre grad. Og om man virkelig smører godt på, kan man nok lett sjarmere, spesielt med tanke på at norske menn ikke akkurat er kjent for å strø om seg med komplimenter. Men takke meg til et lite som er ærlig ment, fremfor løgn for å oppnå egne fordeler.

Topp Bunn