UHD Blu-ray spiller med sonefri DVD, hva finnes?

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.114
Antall liker
3.229
Torget vurderinger
1
Har masse konsert-DVD'er som er sone 0 eller 1 og moderne BD-spillere blokkerer slike plater. Da jeg kjøpte disse DVD'ene hadde jeg sonefri DVD-spiller og tenkte ikke så mye på dette med soner da den tok alt. Nå er det blitt er problem igjen da så vidt jeg har fått med meg er det ikke så mange BD-spillere å velge i som kan gjøres sonefri for DVD. Kriterier; må være UHD BD og sonefri DVD, eller kan enkelt gjøres sonefri uten å sende den halve jorda.
 

LeGranDuc

Hi-Fi interessert
Ble medlem
25.07.2015
Innlegg
68
Antall liker
78
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
4
Cambridge Audio CXUHD fungerer ganske godt, men finner den ikke for salg i Norge nå.
Denne er vel forøvrig veldig lik Oppo-205, men med noen færre inn og utganger.
 

IvarT

Fløyelsgutten
Ble medlem
19.02.2015
Innlegg
2.062
Antall liker
4.940
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Nå er det blitt er problem igjen da så vidt jeg har fått med meg er det ikke så mange BD-spillere å velge i som kan gjøres sonefri for DVD. Kriterier; må være UHD BD og sonefri DVD.
På eBay finner du mange spillere med disse kriteriene, flere av de er ganske billige også. Har selv kjøpt en slik spiller via eBay som tar alle regioner for BD og alle soner for DVD.
 

Wishmaster

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2002
Innlegg
4.114
Antall liker
3.229
Torget vurderinger
1
Se der ja, ebay tenkte jeg ikke på. Takk for innspill.
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.030
Antall liker
8.238
Torget vurderinger
1
Mener at Panasonic sine spillere kan gjøres sonefri (dvd) ved hjelp av en fjernkontroll som fåes på e-bay til en drøy hundrings...
 

rarhjerne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2014
Innlegg
318
Antall liker
96
Sted
Levanger
Torget vurderinger
2
Cambridge Audio CXUHD fungerer ganske godt, men finner den ikke for salg i Norge nå.
Denne er vel forøvrig veldig lik Oppo-205, men med noen færre inn og utganger.
Har den selv å kan bekrefte det du skriver,et så knivskarpt bilde å flott lyd har jeg ikke hørt fra noen bd-spiller jeg har eid noen gang.
Den har taklet alt av plater jeg har prøvd hittil værtfall
 
Topp Bunn