Ukens anlegg - Wilson Audio Alexx med Constellation elektronikk

_D6A0045-HDR.jpg

Denne helgen blir det fokus på Wilson Audio, med elektronikk fra Constellation, hos Mala Audio og Analog Senteret!
Vi fyrer opp det det største og beste vi har fra USA og håper du vil ta turen innom for en lytt.

Vi har et godt utvalg av høyttalere og elektronikk fra Wilson Audio og Constellation - det vil være flere oppsett klare for å gi deg gåsehud!

Enkel adkomst fra E18 og gratis parkering utenfor butikken.

Vi tar Covid-19 på høyeste alvor. Det er påbudt med munnbind og spriting av hender for alle kunder og ansatte. Er du syk hold deg hjemme!

Har du spørsmål eller ønsker? Ta gjerne kontakt, eller se vår nettside - www.malaaudio.no

Askerveien 61
1384 ASKER

Epost: post@malaaudio.no
Telefon: 90953801

Åpningstider:
Mandag: 9-17 (Kun etter avtale)
Tirsdag: 9-18
Onsdag: 9-17
Torsdag: 9-20
Fredag: 9-17
Lørdag: 10-16


IMG_9530.jpg
Mala-kart-small.jpg
 
Sist redigert:

Kommentarer

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.204
Antall liker
101.683
Torget vurderinger
23
Kan bli tynt med besøkende... vi er jo ALLE syke i denne hobbyen! :LOL: :LOL: :LOL: Men på en riktig måte heldigvis.

Fint tiltak! Vi trenger å komme oss ut litt og få impulser og litt samkvem med andre pasienter, og dere har jo store og luftige lokaler - nesten custom made til avstandsforelskelser!
 

Jim I Hendriksen

Krisestab konsulent
Ble medlem
06.04.2019
Innlegg
6.167
Antall liker
8.930
Kunne svært gjerne tenkt meg og hørt på Alexx men bor for langt borte i disse tider. Så jeg må nøye meg med å sitte hjemme og høre på forgjengeren, funker det også. Kanskje jeg lurer meg innom neste gang jeg er østpå.
 

Fl.D.P

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.10.2006
Innlegg
91
Antall liker
7
Ville være spændende at komme og lytte til Wilson Audio . må blive efter Covid19.
 

oes

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2008
Innlegg
635
Antall liker
534
Torget vurderinger
7
Veldig spennende oppsett👍 Må se om jeg kan få til et besøk.
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.457
Link til alle artikler
1034
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Mange nye varer i vår bruktavdeling!

Mange nye varer i vår bruktavdeling!

  • 4
Brukt hi-fi er et godt alternativ. Vi har et stort og variert utvalg i vår bruktavdeling. Her kan du gjøre virkelig gode kjøp! Vi får stadig inn både nyere og litt eldre utstyr...
Fortsett
Bransjenyheter
ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN

ÅPNINGSTIDER I PÅSKEN

  • 0
Åpningstider i påsken: Mandag 25.3 Etter avtale | Tirsdag 26.3 10-18 | Onsdag 27.3 10-18 | Torsdag 28.3 stengt | Fredag 29.3 stengt | Lørdag 30.3 stengt Her er noe av det du kan oppleve hos Mala...
Fortsett
Bransjenyheter
Børresen X1 - Nå i demo!

Børresen X1 - Nå i demo!

  • 0
Børresen X1 utmerker seg som et etterlengtet tilskudd i den allerede høyt roste X-serien. Børresen X1 er ikke bare en rimeligere høyttaler i Børresen Acoustics sin innstegsserie, det er også en...
Fortsett
Bransjenyheter
Hva ønsker du deg?
Bransjenyheter
Messetilbud? Fortell oss hva du ønsker deg!

Messetilbud? Fortell oss hva du ønsker deg!

  • 0
Nå er det like før Oslo HiFi Show starter og vi ønsker å gi våre kunder messetilbud på det de ønsker seg! Send oss en e-post eller bruk kontakt skjemaet på malaaudio.no for å motta ditt unike...
Fortsett
Bransjenyheter
Jørgen og Leif fra Marten kommer med Mingus Septet!

Jørgen og Leif fra Marten kommer med Mingus Septet!

  • 0
Jørgen og Leif fra Marten kommer til Oslo HiFi Show med sin nyeste høyttaler Marten Mingus Septet! Marten Mingus Septet var en av de store suksessene under fjorårets München messe og har siden...
Fortsett
Topp Bunn