UL vasker: Audiorevita eller humminguru?

JoHoo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.02.2013
Innlegg
4.278
Antall liker
4.190
Torget vurderinger
16
Har en hang til å sjoppe brukte plater og spise fet mat mens jeg spiller vinyl, så behovet for en skikkelig vasker er prekært
Har pt en Hanss med støvsuger som gjør en grei jobb, men vurderer en UL i stedet.
Gnien som jeg er ser jeg på noe i budsjettklassen, og Audiorevita og humminguru er aktuelle kanditater
Da humminguru er et nytt produkt er det jo ingen som har erfaringer å dele, men ser fordelen med et integrert produkt som tørker også. Det at den bare tar en plate av gangen er ikke noen stor turnoff for min del
Noen andre pros cons som jeg har oversett? Noen med førstehånds erfaringer av Audiorevita? Er lufttørking et helt greit alternativ til støvsuger?
 

habicht

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.04.2005
Innlegg
2.792
Antall liker
3.433
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Det finnes en del kit til bruk med et generisk UL vaskekar. Ikke oversikt i øyeblikket men slikt trenger ikke koste all verden
 

JoHoo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.02.2013
Innlegg
4.278
Antall liker
4.190
Torget vurderinger
16
Det finnes en del kit til bruk med et generisk UL vaskekar. Ikke oversikt i øyeblikket men slikt trenger ikke koste all verden
Ser ut som audiorevita har dette.
 

mean69

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2008
Innlegg
452
Antall liker
471
Sted
Hovdebygda
Torget vurderinger
14
Jeg har den billigste Audiorevita brc-01. Den virker som den skal. Har hatt den i 2-3 år tror jeg.

Plastbøtten ul-vaskeren er montert i er Ikea søppelbøtte, spacerene mellom vinylplatene er syltetøylokk og koblingen mellom akslingen platene er på og motoren som snurrer akslingen er en armert luftslange. Max antall minutter pr syklus er 7 min.
Vasker inntil 6 plater i slengen.

Jeg har bestilt Humminguru
 
Topp Bunn