Hva er det? Det høres kult ut...
Et steg på veien mot plutonium high-endLudo skrev:Hva er det? Det høres kult ut...
Som positivt ladet kryptonitt lissom ;D65finger skrev:Et steg på veien mot plutonium high-endLudo skrev:Hva er det? Det høres kult ut...
Grønn kryponitt er det fjerne måletLudo skrev:Som positivt ladet kryptonitt lissom ;D65finger skrev:Et steg på veien mot plutonium high-endLudo skrev:Hva er det? Det høres kult ut...
Geitost!, Beksøm! konge over deg, high-EndLudo skrev:Kan man ikke bare skrive kjempe-high-end?
Nå lever jeg i den villfarelsen at high-end er et ytterpunkt. Kanskje ultra-high-end er sånn dyrest og best kjempe-high-end?
Og man drikker....?65finger skrev:Geitost!, Beksøm! konge over deg, high-EndLudo skrev:Kan man ikke bare skrive kjempe-high-end?
Nå lever jeg i den villfarelsen at high-end er et ytterpunkt. Kanskje ultra-high-end er sånn dyrest og best kjempe-high-end?
Noen få øl og litt rom barelars_erik skrev:Og man drikker....?65finger skrev:Geitost!, Beksøm! konge over deg, high-EndLudo skrev:Kan man ikke bare skrive kjempe-high-end?
Nå lever jeg i den villfarelsen at high-end er et ytterpunkt. Kanskje ultra-high-end er sånn dyrest og best kjempe-high-end?![]()
![]()
Noen FÅ og LITT :65finger skrev:Noen få øl og litt rom barelars_erik skrev:Og man drikker....?65finger skrev:Geitost!, Beksøm! konge over deg, high-EndLudo skrev:Kan man ikke bare skrive kjempe-high-end?
Nå lever jeg i den villfarelsen at high-end er et ytterpunkt. Kanskje ultra-high-end er sånn dyrest og best kjempe-high-end?![]()
![]()
Sånn vil jeg også halars_erik skrev:Noen FÅ og LITT :65finger skrev:Noen få øl og litt rom barelars_erik skrev:Og man drikker....?65finger skrev:Geitost!, Beksøm! konge over deg, high-EndLudo skrev:Kan man ikke bare skrive kjempe-high-end?
![]()
![]()
Geitost og rom, iført beksømsko? 8)Ludo skrev:Sånn vil jeg også halars_erik skrev:Noen FÅ og LITT :65finger skrev:Noen få øl og litt rom barelars_erik skrev:Og man drikker....?65finger skrev:Geitost!, Beksøm! konge over deg, high-EndLudo skrev:Kan man ikke bare skrive kjempe-high-end?
![]()
![]()
![]()
Det naturlige musikkvalg:audiolyd skrev:Mega big bara-boom high-end
Heeeyymteinum skrev:Det naturlige musikkvalg:audiolyd skrev:Mega big bara-boom high-end