Jeg har veldig lyst til å se John Foxx live en gang også. Rotet bort muligheten sist jeg hadde sjansen. Det er flere "London Road" i London og omegn... :'(breuer skrev:Dessverre uten John Foxx. Han har noen flotte solo album.
Har nettopp vært på Narvesen og hentet et knippe billetter til den konserten. Skal bli artig dette her ja.Gjestemedlem skrev:De spiller også i Bergen på OLE BULL SCENE lørdag 1.mai
Den var amputert i Bergen. Det kan ha noe med å gjøre at konserten ble flyttet fra Ole Bull og slått sammen til en dobbelkonsert med Manic street Preachers (Som jeg ikke gadd å vente på). Mr.X, The Thin Wall og Astradyne m.fl. var borte.Otern skrev:Hmmmmm.......i Oslo var både stemningen og "trøkket" rimelig bra. Var som i London for et år siden minus atmosfæren et stort teater skapte. Men de eldre herrene var absolutt i form
Her er forøvrig setlist i Oslo, mulig den ikke var den samme i Bergen?
New Europeans/Passing Stranger/We Stand Alone/Mr. X/Visions In Blue/The Thin Wall/I Remember/Astradyne/Rage In Eden/Lament/White China/Hymn/One Small Day/All Stood Still/Vienna/Reap The Wild Wind/Dancing With Tears In My Eyes/Love's Great Adventure/Sleepwalk/The Voice