Ultravox - Julaften kom tidlig i år!!!

Otern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Hold av kvelden 30. april 2010 :D :D :D

Ultravox in Concert på Sentrum Scene, Oslo!!!!

Ååååå, hvor jeg er KLAR!! ;D ;D ;D

....og i Bergen 1. mai...

Otern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
...og billetter ligger ute på billettservice.no :D

Løp & kjøp!

Elmer Midd

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.06.2006
Antall liker
2.326
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Takk for tipset, 2 billetter er anskaffet :D

Ole

G

Gjestemedlem

Gjest
De spiller også i Bergen på OLE BULL SCENE lørdag 1.mai

Jeg var på konsert med dem i april i år i Newcastle og det var en fantastisk opplevelse. I mai vil de ha hatt et år på å spille deg inn ytterligere. Det kommer til å bli legendarisk bra.

Billettene er lagt ut for salg nå!

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
596
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
8
Dessverre uten John Foxx. Han har noen flotte solo album.

G

Gjestemedlem

Gjest
breuer skrev:
Dessverre uten John Foxx. Han har noen flotte solo album.
Jeg har veldig lyst til å se John Foxx live en gang også. Rotet bort muligheten sist jeg hadde sjansen. Det er flere "London Road" i London og omegn... :'(

Men resten av besetningen er jo der, og Midge Ure holder jo koken selv om han kanskje var den som slet mest. Stemmen fra da han var ung er jo ikke så enkel å etterligne og han nådde ikke helt opp. Men de var ellers utrolig trofaste til den originale sounden og hadde gjort alt de kunne for å låte som de gjorde på tidlig 80-tall. Det var på ingen måte noen nye "easy listening"-varianter av gamle slagere de presenterte.

En emosjonell opplevelse.

Gleder meg stort til å se dem igjen i mai!

vta

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:
De spiller også i Bergen på OLE BULL SCENE lørdag 1.mai
Har nettopp vært på Narvesen og hentet et knippe billetter til den konserten. Skal bli artig dette her ja. :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Nå har The Residents også funnet ut at de skal spille i Bergen.... 1.mai :(

Argh, den skulle jeg gjerne hatt med meg. Kan ikke disse bandene koordinere litt bedre...

G

Gjestemedlem

Gjest
The long-awaited 2009 live album, Ultravox Live at The Roundhouse, will be released on 5th April 2010 in two formats: a DVD+2CD Special Edition containing the full 18-track show in both audio and video, plus a 39-minute 'Building Eden' reformation documentary, and a 13-track Highlights CD (audio only).

G

Gjestemedlem

Gjest
Ultravoxkonserten 1. mai er flyttet til Grieghallen

Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at lørdagens Ultravoxkonsert i Bergen er flyttet til Grieghallen. :-\

"01 Bergen, Norway - Grieghallen Edvard Griegsplass 1,
5015 Bergen, Norway, 55 21 61 00

BERGEN SHOW VENUE HAS CHANGED:
Due to production issues with the Ole Bull Theatre, the show has been moved to the address above. All tickets are still valid. As an added bonus, this show is now a double-header with the Manic Street Preachers."

Kjedelig hvis konserten blir bøffet ut med MSP, men lite å gjøre med.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
skal si at dere får det til i Bergen ! Stones,Springsteen,R.E.M & Metallica m.fl.

vel,at Manic Street Preachers skal varme opp er nok nedsig.

mvh. s,

Otern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.02.2007
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Hmmmmm.......i Oslo var både stemningen og "trøkket" rimelig bra. Var som i London for et år siden minus atmosfæren et stort teater skapte. Men de eldre herrene var absolutt i form :D

Her er forøvrig setlist i Oslo, mulig den ikke var den samme i Bergen?

New Europeans/Passing Stranger/We Stand Alone/Mr. X/Visions In Blue/The Thin Wall/I Remember/Astradyne/Rage In Eden/Lament/White China/Hymn/One Small Day/All Stood Still/Vienna/Reap The Wild Wind/Dancing With Tears In My Eyes/Love's Great Adventure/Sleepwalk/The Voice

G

Gjestemedlem

Gjest
Otern skrev:
Hmmmmm.......i Oslo var både stemningen og "trøkket" rimelig bra. Var som i London for et år siden minus atmosfæren et stort teater skapte. Men de eldre herrene var absolutt i form :D

Her er forøvrig setlist i Oslo, mulig den ikke var den samme i Bergen?

New Europeans/Passing Stranger/We Stand Alone/Mr. X/Visions In Blue/The Thin Wall/I Remember/Astradyne/Rage In Eden/Lament/White China/Hymn/One Small Day/All Stood Still/Vienna/Reap The Wild Wind/Dancing With Tears In My Eyes/Love's Great Adventure/Sleepwalk/The Voice
Den var amputert i Bergen. Det kan ha noe med å gjøre at konserten ble flyttet fra Ole Bull og slått sammen til en dobbelkonsert med Manic street Preachers (Som jeg ikke gadd å vente på). Mr.X, The Thin Wall og Astradyne m.fl. var borte.

De var slitne og uinspirerte i Bergen og lyden var elendig.

Topp Bunn