USB B til C

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Noen som har tips om USB type B til C-kabler for tilkobling av smarttelefon til DAC? Sliter med å finne dette i de 6-7 nettbutikkene jeg har sjekka. Bruker Audioquest sitt adapter i dag, men vil helst ha en hel kabel.
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Takk for tips. Er dog usikker på om denne er konstruert for høykvalitets lydoverføring? Men fikk svar fra Soundgarden i dag om de nå jobber med å få inn en slik kabel i sortimentet, da det er mange som har etterspurt dette. Ser også at AQ har en slik kabel, men Hifiklubben ser ikke ut til å føre denne.
 

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Innlegg
5.562
Antall liker
7.514
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Takk for tips. Er dog usikker på om denne er konstruert for høykvalitets lydoverføring? Men fikk svar fra Soundgarden i dag om de nå jobber med å få inn en slik kabel i sortimentet, da det er mange som har etterspurt dette. Ser også at AQ har en slik kabel, men Hifiklubben ser ikke ut til å føre denne.
HFK skriver dette, så bør da kunne skaffe:

1606308590846.png
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Fant ikke AQ Forest i nettbutikken, så sendte dem en mail om det. Så får vi se hva de svarer.
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Her er varenummeret på den i tilfelle de nekter på at den finnes :cool:

Vis vedlegget 677852
De nektet først! :ROFLMAO:Men jeg var jo inne på AQ sine nettsider og fant den, og da ga de seg. De skulle sende saken videre til en annen avdeling i Hifiklubben, som kanskje kunne bestille det inn, fikk jeg beskjed om fra Erlend på kundeservice. Etter det ble det stilt... Får vel svar i morra, regner jeg med.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.474
Antall liker
6.793
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Usb er digitaloverføring, så en kabel beregnet for dataoverføring er kurant. Mange «audiofilkabler» for usb holder ikke den spesifiserte standarden som skal være. Legg heller penger i en litt bedre dac.

Johan-Kr
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Usb er digitaloverføring, så en kabel beregnet for dataoverføring er kurant. Mange «audiofilkabler» for usb holder ikke den spesifiserte standarden som skal være. Legg heller penger i en litt bedre dac.

Johan-Kr
AQ Forest virker OK også prismessig. Så tror nok jeg tester den. DAC'en i H590 får holde foreløpig.
 

thetjomster

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.01.2013
Innlegg
923
Antall liker
2.144
Sted
Trondheim
Mitt inntrykk er at HiFiKlubben skaffer hele AQ sitt sortiment selv om det ikke står oppført på HFK sine hjemmesider. Butikken i Trondheim har i alle fall vært mer enn behjelpelig de gangene jeg har etterspurt obskure AQ produkter.
 
Topp Bunn