Har kjøpt en god del saker på bruktmarkedet her på sentralen. Et par ganger har jeg mistet nummeret til selger og således har kanskje han ment at jeg har tenkt meg om vel lenge
Nå har jeg lært meg å ikke bare ha nummer liggende i minnet på mobiltelefonen. :-[ Funker bedre med papirlapper i lommeboka.
Har aldri hatt problemer med kjøp her på sentralen, - men jeg har bare handlet med folk som har en "historie" her. Har mange inlegg og vært medlemmer lenge. Disse har vel en "posisjon" her på sentralen de ikke ønsker å miste miste ved å drive med kjeltringstreker.
Min siste handel er ikke sluttført riktig enda, men er på sitt vis et lite eventyr. For mange måneder siden, snart et år tror jeg, fikk jeg et tips om en oppjazza Shingeling CD spiller som var til salgs på Oslo Audio Society. Tok kontakt med Topline, og vi ble enige, men- spilleren var til service. Og det har den vært siden. Hele tiden !! ??? Har snakket med verkstedet selv så det er ikke bløff fra selger heller. Men i dag kom det mail fra Topline, Shingelingen er ferdig.
Den som venter på noe godt..... ;D Da er det bare "formaliteter" som gjenstår. Nå skal det sies at Topline og jeg jeg har hatt sporadisk kontakt hele tiden, og han har visst at jeg ventet og at jeg visste hvorfor det tok tid. På den måten har vi begge hatt oversikt over situasjonen.
Når Shanlingen er i hus er mitt anlegg komplett ! :
....... Ja det var bare en god powersupply som manglet...... Noen som har vært der før meg ??? ;D ;D. På båtmessa kalles det trefotsyken, hva det kalles innefor vår hobby vet jeg ikke, men av en eller annen grunn er det alltid noe nytt man bare MÅ ha ! ;D