Ut og inn - har vi tatt en pause ?

L

Ludo

Gjest
Heisann,

registrerer at flere personligheter hopper litt ut og inn på forumet her... Hva skyldes dette ? Har vi diskutert for mange kabler eller har vi mistet interessen for musikk ?

royervin er ihvertfall ute...

Hva skjer ? :eek:

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.225
Torget vurderinger
1
Kabel er det som det smeller mest av ved siden av politikk her forumet.....

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
38.358
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Tror de fleste tar en pause av og til (inkl.meg selv),uten at det behøver å være noe mer enn det.

L

Ludo

Gjest
Tror de fleste tar en pause av og til (inkl.meg selv),uten at det behøver å være noe mer enn det.
Joda, en pause er absolutt ikke dumt - men hva er vitsen med å melde seg helt ut... ??? Fra å være medlem til å bli 'gjest' er vel ikke bare en liten pause...

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Antall liker
342
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Ser ut som han er borte fra AVforum også, lå ikke han på en av de første plassene med anlegget sitt da??

Hagto

Bransjeaktør
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
519
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
33
Nederst på forumsiden min står det "Velkommen til vårt nyeste medlem Royervin"

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Jeg er ingen "personlighet" her på forumet, men jeg har en formening om dette allikevel.

Personlig synes jeg at det til tider har vært for mange kvalminger og drittsekker som har dominert, og "bestemt" hva som er "rett" og "galt" å mene. (P)syke herskemetoder og utdriting er ikke noe mange ønsker å utsette seg for. Hadde medlemmene på HFS møttes i levende live, hadde det sannsynligvis endt med nevekamp i mange tilfeller. Og hvorfor? Jo, fordi de er uenig om f.eks. "ledninger"!!! Det er rett og slett for mange sosiale "lavpanner" her, med smal teknisk kompetanse og en (p)syk overbevisning om egen fortreffelighet.

Forøvrig trives jeg godt sammen dere 97% andre medlemmer som denne beskrivelsen ikke omfatter!!! ;)

Mvh. Frank

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Jeg forstår ingenting av dette. Uno er ikke lenger gjest, men et et medlem med 0 innlegg ???

Lin som er litt forvirret

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Forstår godt at folk tar lange pauser men å melde seg ut og inn virker litt rart.

Kan det ha noe med tull med innloggings koden og gjøre? slik at de må slette profilen sin for å laste den inn på nytt med nytt kodeord?

(Jeg hadde de samme problemene med å logge meg inn da jeg var på filippinene så jeg var borte i 3 måneder.)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
royervin er da medlem igjen nå. Kanskje han syntes han hadde for høyt antall innlegg og ønsket å nullstille, nå som det snart er et nytt år.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Personlig synes jeg at det til tider har vært for mange kvalminger og drittsekker som har dominert, og "bestemt" hva som er "rett" og "galt" å mene. (P)syke herskemetoder og utdriting er ikke noe mange ønsker å utsette seg for. Hadde medlemmene på HFS møttes i levende live, hadde det sannsynligvis endt med nevekamp i mange tilfeller. Og hvorfor? Jo, fordi de er uenig om f.eks. "ledninger"!!! Det er rett og slett for mange sosiale "lavpanner" her, med smal teknisk kompetanse og en (p)syk overbevisning om egen fortreffelighet.
Da er det godt å vite at det også finnes slike som deg som sprer glede og god stemning....

hugin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
2
Torget vurderinger
4
Da er det godt å vite at det også finnes slike som deg som sprer glede og god stemning....
Halleluja ;) ;)

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
275
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
..for mange kvalminger og drittsekker som har dominert, og "bestemt" hva som er "rett" og "galt" å mene...
Det er rett og slett for mange sosiale "lavpanner" her, med smal teknisk kompetanse og en (p)syk overbevisning om egen fortreffelighet.
Sjarmerende. Med den innfallsvinkelen til sine meddebattanter synes jeg ikke det er rart det blir krangel nei...
Litt pussig at du kanaliserer skyld til de med teknisk kompetanse her.. litt ensidig kanskje?

Mvh Vidar P

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Forstår heller ikke hvorfor folk skal melde seg ut og inn sånn i tide og utide... men har jo lagt merke til at endel ikke viser seg her for tiden.
Noen er vel sure for at andre synes de er teite som hører forskjell på kabler. Og så er nok noen litt misunnelig på de som har så god hørsel at de hører forskjell på kabler. Og så er noen sure fordi andre er litt sleivete i sine uttalelser og har en noe uvanlig måte å formulere seg på. Og så er andre sure fordi noen er sure pga. at de ikke forstår at dette stort sett er humoristisk ment. Og så er noen sure fordi trådene deres blir slettet, og så... puh... ikke vet jeg, men jeg har tidligere alltid hatt inntrykk av at menn ikke går rundt og er sure, det synet får jeg visst revurdere.

Jeg er ikke sur for noe jeg... snart er det jul og alt...

:D :D :D

L

Ludo

Gjest
snart er det jul og alt...
Jupp - alle gavene er i boks ! Dvs i esker og papir, imorra er det strake veien opp på fjellet for å feire jul på hytta... Vi får litt snø, det blir noen få kuldegrader og det skal bli knallfint vær. Og hvem vet - kanskje Nissen kommer innom også ;D

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Forstår heller ikke hvorfor folk skal melde seg ut og inn sånn i tide og utide... men har jo lagt merke til at endel ikke viser seg her for tiden.
Noen er vel sure for at andre synes de er teite som hører forskjell på kabler. Og så er nok noen litt misunnelig på de som har så god hørsel at de hører forskjell på kabler. Og så er noen sure fordi andre er litt sleivete i sine uttalelser og har en noe uvanlig måte å formulere seg på. Og så er andre sure fordi noen er sure pga. at de ikke forstår at dette stort sett er humoristisk ment. Og så er noen sure fordi trådene deres blir slettet, og så... puh... ikke vet jeg, men jeg har tidligere alltid hatt inntrykk av at menn ikke går rundt og er sure, det synet får jeg visst revurdere.

Jeg er ikke sur for noe jeg... snart er det jul og alt...

:D :D :D
HJELP, måtte du nevne slettede tråder, nå som endelig julefreden hadde senket seg her i huset. Jaja, nye uker med hengende geiper, og såret puppy-eye blkk ;)

Ikke bare henger de med geipen, de blir så furtende og såre at de går i gang med et gigantisk "DIY-prosjekt". Prosjektet er for spesielt inviterte, og for de som ønsker å gjenforenes med sin O'store "museumsvakt" :D

Disse ledningsdebattene tør jeg ikke engang nevne, det er farli det:-X

Jeg blir "søt" så lenge jeg får gjort narr av sitronener :p

God jul og et riktig godt nyttår.

Lin

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Joda, en pause er absolutt ikke dumt - men hva er vitsen med å melde seg helt ut... ??? Fra å være medlem til å bli 'gjest' er vel ikke bare en liten pause...
Svaret (for min del, jeg har begått slike handlinger som beskrives her) er såre enkelt. Hvis du ikke er medlem av forumet har du heller ikke anledning til å delta i debatten, noe som kan være av det gode. Min erfaring er at jeg tidvis har følt jeg har slengt meg på debatter jeg burde latt ligge og at deltagelse her har tatt for mye tid. Ved å velge å ikke være aktivt medlem en periode, har jeg unngått å havne i en situasjon jeg ikke har følt meg helt komfortabel med. Min deltagelse her har vært rimelig begrenset, men alikevel har det vært av det gode for meg å ta en slik pause, og kan anbefale taktikken til de som "sliter" med noe av det samme :)

Topp Bunn