Hi-Fi forretninger utlån av produkter

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Jeg skal selge klipsch rp-260 f , rp-250c og Rb 61 mk2 samt min onkyo tx-nr 838 hjemmekino forsterkeren , min exposure 3010s2 dac vil jeg beholde for og høre hvordan den spiller på andre høyttaler merker , har løst og oppgradere og prøve nye merker som Martin logan motion, sonus faber osv osv , har 1 som har låner ut til meg men han har ikke di merkene jeg spør om.
Noen som vet om hifi kjeder som låner ut slik at man kan teste hjemme , alle vet at særlig høyttalere låter annerledes i butikk enn hva di gjør hjemme til seg selv.

Imagine
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Siden du har noen høyttalere du er interesert i kan et sted å starte være å høre med importør/forhandlere av disse.

Men det er jo litt mer logistikk involvert i hjemlån av høyttalere enn f.eks. en forsterker eller et par kabler.
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Siden du har noen høyttalere du er interesert i kan et sted å starte være å høre med importør/forhandlere av disse.

Men det er jo litt mer logistikk involvert i hjemlån av høyttalere enn f.eks. en forsterker eller et par kabler.
Forsterker og kabler er enklest og få låne , men høyttalere kan fort bli et problem , jeg kan jo kjøpe teste ut men fleste har 14 dager angrefrist og det er alt for lite på høyttalere,dette var derfor jeg kjøpte svs pc-2000 subber også for l sound har 45 dager.
Er ikke audiocompaniet en importør av mye produkter.

Imagine
 

NLS

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2013
Innlegg
633
Antall liker
330
Sted
Drammen
Torget vurderinger
2
Arendal Sound har 2 måneders returret. Kan kun anbefale Tower modellen..
 
Topp Bunn