Trondmeg skrev:
Her var det mange tilsynelatende halvgamle grinebitere som har glemt sin egen ungdomstid. Eller husker den?
På vei til buss og jobb nå i dag, så lå det en hel søpplesekk med søppel (tomflasker/bokser og papir a type tørk) slengt i grøfta mellom gjerdet mitt og veien.
Dersom det nå også er matrester i den sekken, så ligger vel alt sammen
dratt utover (av måker/skjærer), tendensen til at de allerede hadde vært der så jeg da jeg gikk :-\
De har vel stoppet for å pisse og da er det jo greit å bli kvitt søppla i samme slengen 8)
Grinebiter jeg, neida jeg synes det er helt ok. og bruke tid på rydding av andres dritt jeg, ungdommen må jo få lov til å ha det gøy i disse 4-5 ukene en gang i sitt liv.
At andre opplever det som noe jævla dritt hvert
eneste år etter år er jo bare noe vi må regne med 4 til 5 uker årlig.
Eneste lille lyspunkt er dog at utviklingen med fullt anarki når det gjelder musikk på mye over 100db i fritt omløp langs våre veier til nærmest alle døgnets tider
de senere år har blitt langt mer restriktivt, og takke gud for det.
Det var svært slitsomt natt etter natt og bli vekket ved 2400/0200 tiden når en sjøl skulle opp kl. 0500 for å være på jobb kl. 0600.
Akkurat dette skal jeg fikse bedre nå, når jeg ikke lengre
må opp tidlig opp, samt at det som sagt er blitt bedring her.
Mvh.KW som overhode ikke vil savne en dritt av dette i russebussenes hjemland, om det nå en gang skulle bli borte helt.