V-cap kondiser.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.427
Antall liker
11.294
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Har ikke testet akkurat de, men sammenlignet mundorf supreme silver med silver/gold.
Ikke mye forskjell på disse, men silver virker en anelse med dynamisk enn silver gold. Silver/gold virker mer harmonisk og "snill" i lyden. Hva du foretrekker er egentlig opp til hver enkelts preferanse.
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.719
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Noen her som har testa disse?
http://v-cap.com/tefloncapacitors.html

Lurer på om de er vært prisen.
Og om de er mye bedre en Mudorf supreme silver/gold
Har bestilt 6 stk for en uke siden. Venter fremdeles på at de skal dukke opp i posten.
Bekymrer meg ikke dog, for har bestilt, og fått andre ting fra Chris Venhaus før.
De skal inn i mine MingDa MC 300-C monosluttrinn som for øyeblikket befinner seg hos Audiomix, for modifisering.
Har trua på disse. De blir brukt i en del Hi-End utstyr nå, har jeg lest.

Får komme tilbake med en rapport senere.

Lars
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.157
Antall liker
5.068
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Du får tenke over hva som er mest fornuftig Lars........... Sende kondensatorene til meg og la meg bytte de. Eller komme med de selv og vente til de er på plass. Så kan du høre om det er forskjell ganske umiddelbart. Eller var det 200 timer innspillingstid på disse?
 

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
1.690
Antall liker
8
Så kan du høre om det er forskjell ganske umiddelbart. Eller var det 200 timer innspillingstid på disse?
Mener faktisk å ha lest at du må over 700 timer.
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.719
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Så kan du høre om det er forskjell ganske umiddelbart. Eller var det 200 timer innspillingstid på disse?  



Mener faktisk å ha lest at du må over 700 timer.
Jeg kan ta det hos deg Hans, vi tar oss tid til 700 timer? Før og etter ;D ;D ;D

Lars
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.157
Antall liker
5.068
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
29
Du lytter og jeg jobber. Og så bestiller vi noe fra cateringen når magen skriker.
 
Topp Bunn