Nei jeg hører du sier det. Vis oss en vakker bil da.Trondmeg skrev:Man kan mene mye om Porsche, men vakkert? Ingen av dagens er det.
Det var ikke vanskelig så du kan få 3. Det er bare å spørre :wotg skrev:Nei jeg hører du sier det. Vis oss en vakker bil da.Trondmeg skrev:Man kan mene mye om Porsche, men vakkert? Ingen av dagens er det.
Såder - Pen inniwotg skrev:Bil 1 - stygg
Bil 2 - stygg
bil 3 - pen
Hva i all verden er det for slags bil?epi skrev:
Bertones Lancia Stratos-konsept. Dette bildet gir et litt bedre inntrykk av størrelsen:roffe skrev:Hva i all verden er det for slags bil?
Bertone's prototype på Lancia Stratos tror jegroffe skrev:Hva i all verden er det for slags bil?epi skrev:
Nå heter tråden vakkert design og ikke finn 1 feil . . . . .eiv skrev:Enda nydeligere i virkeligheten
He he. Ser ikke den minste feil på dette bildet jeg.Trondmeg skrev:Nå heter tråden vakkert design og ikke finn 1 feil . . . . .eiv skrev:Enda nydeligere i virkeligheten
Unnskyld meg, men jeg synes bare denne er for stor og vulgær. Du må selvfølgelig like den.eiv skrev:He he. Ser ikke den minste feil på dette bildet jeg.Trondmeg skrev:Nå heter tråden vakkert design og ikke finn 1 feil . . . . .eiv skrev:Enda nydeligere i virkeligheten
Vulgært er aldri bra, bare . . . . . vulgært. GT er kanskje den vakreste bilen på markedet som ikke koster en formue. Jeg forstår ikke hva du skriver i ovenstående bortsett fra at du ikke liker den. Jeg ser at du finner GT klumpete og uproporsjonert, men at Panamera skal være vakker? Ja vel.eiv skrev:Vulgært er ofte bra, men i alfa gt's tilfelle blir det bare helt feil. Chassiet er altfor klumpete under vinduene og størrelseforholdet blir helt feil.
IMO
Meget godt valg. Fulvia er nydelig. Og det er ikke Tyskland mot Italia det dreier seg om, men vakkert vs vulgært design uansett nasjonalitet..tore. skrev:Det måtte selvsagt biler til for å få opp tempen her. Tyskland mot Italia? Ja takk, begge deler.
Selv holder jeg på å legge av penger til/se etter en slik:
Det meste blir vulgært når man setter det opp mot en slik diskret eleganse
Hmmm, Bil 1, Alfa GT kan se anonym ut i trynet men baklysene er nydelige, og det er en ting med disse Alfa-coupeene, de ser MYE bedre ut i bevegelse....wotg skrev:Bil 1 - stygg
Bil 2 - stygg
bil 3 - pen
Hele Maserati "biturbogenerasjonen" er litt guffen, løsna skikkelig når 3200 dukket opp.epi skrev:Italienerne har sine vulgære svin på skogen de også (nå kommer jeg til å få pryl av OpenCup-kompisen) ;D
Eksteriøret ser bra ut da, det skal de ha...
Vi renser sjelen med litt Verner Panton:TJ skrev:Starter denne tråden som et vindu mot vakker design. Begynner med møbler/interiør, men det trenger ikke nødvendigvis å være bare det, samtidig vil jeg ikke at det skal bli en tråd om fete biler eller Anlegg
Herlig dekadent! Men jeg leste først «kroner» der du skrev «knuter», virket mer enn skremmende. Mange av disse teppene kan fungere godt også i mer moderne settinger, synes jeg.Kaldkarsk skrev:Fint design og uslitelige, ca 1000 knuter pr kvadrat-tomme.
emotikon skrev:(ingen som er spennt på min smak?)