KoperViking
Hi-Fi entusiast
Tusen takkLekker maskin!
Gratulerer
Har nå oppdatert og "sikret" den med nye kondiser og en enkel sjekk. Bra og servicevennlig konstruksjon som anbefales.
Tusen takkLekker maskin!
Gratulerer
Klart du må ta turen!Flott, Einar. Tar en tur innom og hører hvis jeg er på dine kanter. Husk da å ha huset fullt av mastertapes!
Ja, tror dette ble brukt i et lite privat studioHjemme/prosjektstudio fra tidlig nittitall eller åttitallet?
Har ikke fått testet disse enda, veger betraktelig mer enn Studer og Technics spillerene. Det er med orginal stativer til begge toden 42B er nok en grei maskin, men deler kan evt være et problem
virker den?
hvordan ser lydhodene ut?
mvh
Leif
Nå var det i forhold til mine spillere da, ikke Studer og Techniks generelt. Min Studer er en eldre NRK spiller Revox C270du kan ikke nevne Studer og Technics i samme setning....
hvilken Studer snakker du om?
mvh
Leif
Denon er billig og godEr på jakt etter en god spolebåndopptaker og er veldig usikker på vilket merke.Har kikket litt på Akai,Revox,Teac...
Hva skal man velge
Frågan blir til deg da om hsn er absolutt den eneste som lurer på lign?^ Frågan är ju om han fortfarande är på jakt, snart 10 år efter han startade tråden..?
Tur du tar ansvar!Frågan blir til deg da om hsn er absolutt den eneste som lurer på lign?
ikke rart vi fant opp svenskevitser..
Er tråden enda tilgjengelig ?Tur du tar ansvar!
Ok.Er tråden enda tilgjengelig ?
da er den relevant. God morgen.