Valgluka

Hva stemmer HiFi-freak´erne?

  • Venstre

    Stemmer: 0 0.0%
  • Høyre

    Stemmer: 0 0.0%
  • Arbeiderpartiet

    Stemmer: 0 0.0%
  • KRF

    Stemmer: 0 0.0%
  • SV

    Stemmer: 0 0.0%
  • FRP

    Stemmer: 0 0.0%
  • SP

    Stemmer: 0 0.0%
  • RV

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Hr. Komponenten er tungt inne på bruktbørsen og sliter med sitt...under sitt eget navn som han har hatt lenge før jeg dukket opp..
..han er nok for opptatt med hifi og annet til å være med på å løse verdensproblemer med dere, så det får jeg ta meg av, det er kanskje det som kalles arbeidsfordeling..? ;)
Fornuftig. Men har de:
a) stemt?
b) same anlegg, eller eitt på kvar?
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Og anskaffe seg Krell er som og sponse klase bomber.

8)
Nei men en er iallefall "made in norway"

dessuten går vi i pluss da vi eksporterer mere klaser en vi importerer krell ;)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Skal ikkje blande meg for mykje i denne diskusjonen. Vil berre slå fast det faktum eg er glad min samboer ikkje heng rundt på hifisentralen og diskuterer off_topic.
Personleg synest eg det er godt å ha enkelte interesser som kun er mine og eg kan trekke meg tilbake til i ny og ne.
DET var sjåvinistisk (eller kanskje egoistisk?) det....
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Må si meg veldig enig.
Som min samboer spurte om i forrige uke etter å ha sett siste måneds kredittkort/paypal utskrift som jeg var så dum å la ligge slenge. : "Hvor mye er du egentlig villig til å betale for en singel?", med et litt skjelmsk blikk.
Puh!, gudskjelov var det en litt rolig måned med kun fem transaksjoner og 6500.- involvert.   :-X

Er glad for hver dag jeg er førstemann i postkassa jeg.....  ::)
For ein singel kan du vel ikkje ha brukt så mykje?
Dyraste plata mi er ein LP.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
For ein singel kan du vel ikkje ha brukt så mykje?
Dyraste plata mi er ein LP.
Njaa, 8 singler fordelt på 5 handler var det..... Host. Noen vil si det er galskap :-[ , for meg er det "bare" seriøs og fokusert samling på mitt musikkinteressefelt. :-X (ja jeg kjøper mye annen musikk også, men ikke fullt så mye som før, singlene tar mer og mer tid/penger). ::)

Huff, ble litt vel off-topic det her.

En liten avsporing til når vi først er igang og snakker pris. En kompis har i vinter solgt en US garagesingel for $2750 og en Doo Wop singel for $1700. Så ja, det kan være mye penger involvert. IMO så er de to værste sjangerne å samle på "Northern Soul" og "Doo Wop". Tredjeplassen deles mellom NWBHM og KBD-punk.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
1) og 2) Skjønar du er skvetten av deg, av ein eller annan grunn....
Tro meg det har sine grunner !! ::) ::)


3. Likevel er vi nyfikne på om det dei stemmer står i samsvar med anlegget. Kva om dei ikkje stemmer likt, og har felles hifi?
Absurde tankar, kanskje?
Godt poeng faktisk, og når jeg tenker etter har vi ikke "felles HiFi" her i huset !
;D ;D
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Fornuftig. Men har de:
a) stemt?
b) same anlegg, eller eitt på kvar?
Vet ikke med han, men jeg har...

Både og. Han har jo et anlegg som jeg kan bruke om jeg vil, men gjør det ikke så ofte. Så har vi et i stuen som alle kan bruke, men det bruker helst ungene og jeg.
Kvaliteten er selvsagt deretter. HM... kanskje jeg skulle skifte ut noen komponenter...? ;D


Ellers ble jeg plutselig litt glad for at han ikke samler på singler og annet gammelt skrap bare sånn for gøy liksom.... ;) ;D
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Nei men en er iallefall "made in norway"

dessuten går vi i pluss da vi eksporterer mere klaser en vi importerer krell ;)

Sorry viss dette virket krenkende.Bare en anti usa ytring som i denne omgang gjekk hardt ut over krell.du har helt rett det er ikke usa som tener på norsk ammo.

Mvh
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Oppklarande. Men det talar ikkje for fru Dynamic1 sin hifientusiastiske integritet....eller?

1.Vel kona er entusiast når det kommer til hifi og musikk generelt.Men blir ikke hørt av meg med sine ønsker om hvor hvordan og ikke minst hvorfor.Aldri noen kunststykke og fortelle alt heller.

2.Hun vil sikkert komme sterkere tilbake nå når dere er blidt bedre kjent.

:)
 
Ble medlem
29.12.2006
Innlegg
15
Antall liker
0
Jeg skjønner jo det at for enkelte brukere er det ikke populært med kvinnfolk på forumet. Nå er det nå en gang slik at min mann og jeg har felles hobby og hobbyer hver for oss. Takk lov for det. Fiskesporten får Dynamic1 ha i fred. Forumene som omhandler sporten likeså. Jeg reiser ikke med han på  konkurransene.
Hifi deler vi interssen for, og forumet her inneholder faktisk en del interessante innlegg. Som ny bruker ligger det mye info tigjengelig, og jeg bruker den første tiden til å lese en del av det som allerede er skrevet. Trenger ikke lage nye tråder om temaer som er godt debattert, men har ikke problem med å starte nye inlegg eller svare i innlegg om jeg finner noe interessant.
Off-Topic er en grei kategori, der jeg tenkte det var en fin mulighet til å bli bedre kjent med dere, ihvertfall de som ønsker å bli kjent med meg.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Off-Topic er en grei kategori, der jeg tenkte det var en fin mulighet til å bli bedre kjent med dere, ihvertfall de som ønsker å bli kjent med meg.
Bilde? 8)
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Typisk at de aldri blir fornøyd. Nå har de klaget og sytt og vært forundret over at det er så liten interesse fra damer for denne hobbyen. Så dukker det endelig opp en som faktisk er interessert, men da har hun feil navn… Så skal de beskytte ”mannsbastionen” sin, samtidig som de egentlig liker damer, men bare når det passer dem da eller? Og om damene ikke synes at denne gjengen med sære typer er noe særlig, så er selvsagt det gale og.
Det er da et fritt land og folk må vel få delta der de vil uten at de skal måtte forklare seg eller ha grunn god nok.

Oddgeir, hva driver du med....? ;)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.858
Antall liker
8.173
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
1. Jeg skjønner jo det at for enkelte brukere er det ikke populært med kvinnfolk på forumet.

2. Nå er det nå en gang slik at min mann og jeg har felles hobby og hobbyer hver for oss. Takk lov for det. Fiskesporten får Dynamic1 ha i fred. Forumene som omhandler sporten likeså.

3. Jeg reiser ikke med han på  konkurransene.

4. Hifi deler vi interssen for, og forumet her inneholder faktisk en del interessante innlegg. Som ny bruker ligger det mye info tigjengelig, og jeg bruker den første tiden til å lese en del av det som allerede er skrevet. Trenger ikke lage nye tråder om temaer som er godt debattert, men har ikke problem med å starte nye inlegg eller svare i innlegg om jeg finner noe interessant.

5. Off-Topic er en grei kategori, der jeg tenkte det var en fin mulighet til å bli bedre kjent med dere, ihvertfall de som ønsker å bli kjent med meg.
1. No må du ikkje kalle meg antisemitt fordi eg er skeptisk til Israel sin politikk ovanfor palestinarar heller, ingen parallelle tankar om damer...berre flott at dei engasjerer seg hifi-messig.

2. Slik er det vel over alt. Men prøv no litt sportsfiske. Kona likar det, så lenge ho får fisk, vel å merke. Og slepp å bløgge/ta av/sløge fisken...

3. Ja, huff!

4. Hyggjeleg! (Besøk også andre, spennande websider om temaet, då vel.... ;D)

5. Fine greier!
 
U

utgatt60135

Gjest
Noen sofasittere som ikke har fått stemt??

Valgluka stenger snart... (grrr.... for et resultat.. farvel HS.. :-[.. )

Neida... :)
 
U

utgatt60135

Gjest
Da er det bevist! ::) HiFi freaker stemmer mest på FRP.









:-[
 
A

Akle

Gjest
Tror RV fikk seks stemmer fordi i alle fall fem av stemmegiverne ønsket å provosere de såkalte "liberalistene" ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Men kva kan då vere grunnen til at FrP fekk så mange stemmer?

Kan ikke huske å ha sett "billigere HiFi" i FRP`s program. ??? Men så har jeg ikke studert det så nøye da. ;D
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Hm...faktisk uventet...

Men så er verken Kystpartiet eller HFS-partiet representert på listen, så da har vel mange bare stemt helt i blinde i rein desperasjon..? ;D
 

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
11.107
Antall liker
6.781
Sted
Holmestrand
Har hatt følelsen av at jeg befinner meg blant drosjesjåfører ja... ;)
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Men kva kan då vere grunnen til at FrP fekk så mange stemmer?
Antageligvis fordi folk flest er meir opptekne av realpolitikk, og mindre opptekne av å fronte ei korrekt fasade. ;D

Political Correctness er, med unnatak frå dei på yste venstre sida, homofile kunstnarar og sjølvutnemde såkalla boklærde, heilt ute. ;D
God helg.
 
A

Akle

Gjest
Fordi menigmann føler han kan være med i politikken om den senkes ned til et nivå utelukkende bestående av inflammatoriske enlinjere en ikke ser den samlede konsekvensen av, slik lar også menigmann seg lure bak lyset.

Hvordan en skal få bukt med dette?

Mvh
Atle K
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Fordi menigmann føler han kan være med i politikken om den senkes ned til et nivå utelukkende bestående av inflammatoriske enlinjere en ikke ser den samlede konsekvensen av, slik lar også menigmann seg lure bak lyset.

Hvordan en skal få bukt med dette?

Mvh
Atle K
Du slutter ikke å overaske Akle. Trode du var en av disse en-linjerne jeg. Og her skriver du da vitterlig flere linjer i samme innlegg. Har du feber ? ;D ;D
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Dette blir om ikke annet en forsmak på resultatet til kommende valg.
om vi ser bort fra rv.

;D ;D
 
B

Back_Door

Gjest
Har hatt følelsen av at jeg befinner meg blant drosjesjåfører ja... ;)
Går ut fra at du neppe sikter til den gjennomsnittlige drosjesjåfør i Oslo..?
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Folk flest har hatt meslinger også. Men det pleier da å gå over etter en stund.
 
A

Akle

Gjest
Du slutter ikke å overaske Akle. Trode du var en av disse en-linjerne jeg. Og her skriver du da vitterlig flere linjer i samme innlegg. Har du feber ? ;D ;D
De svakeste angriper som vanlig person i stedet for sak, litt trist egentlig.

Du beviser følgelig bare poenget i innlegget du siterer.

Mvh
Atle K
 
Topp Bunn