morbid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 24.08.2018
- Antall liker
- 3.061
Jeg hadde blitt mer bekymret enn forbanna.Hadde jeg sjekket den der og Ropstad og Sylvi kom på pallen hadde jeg blitt forbanna.
Ble Ap som vinner i nrk og Sp i vg
Men fikk venstre sist i begge
Dette er en av grunnene til at Erna & co nesten garantert ryker. Av ulike årsaker, alle som regel knyttet til Covid-håndteringen på en eller annen måte, er det fra min utvidede omgangskrets rent anekdotisk en del svært stabile høyrevelgere som mener at Erna m/ entourage fortjener en smekk på labben. Når grunnfjellet forvitrer så er det som regel kjørt. Men vi får se.Erna kommer ikke på pallen i år. Håper på en Ap konfigurasjon uten SV, og uten Rødt på vippen
Blir uansett neppe de store endringene i en annen konstillasjon med AP som største parti. Det er ganske bred enighet om det meste som tross alt betyr noe i den store sammenheng. Valgkamp handler stort sett om smuler og detaljer og en månedes krangel om ståa i riket. Det siste er alene grunnen til at jeg forhåndsstemmer ca så snart det blir mulig. Orker bare ikke. Hadde det vært en viss enighet om faktiske forhold i dag kunne valgkamp i utgangspunktet blitt interessant og verdt og følge med på men jeg orker bare ikke noen snakke om hvor fælt alt er her i landet og noen andre som påstår at det er fint.Mitt fra fall fra Høire har lite med Coronahåndteringen å gjøre - Bortsett fra ensidig satsing på videre sosialdumping med påfølgende importsmitte, Det skyldes mest et total mangel på innsatts mot sosial dumping, arbeidslivskriminalitet, ideologiske idiotireformer , abortlov salg osv, og at Erna styres mer aV næringslobbyister enn en helhetlig politikk. Så når Ap heller ikke vil ha arveavgift ble det lett å forlate Høiresiden for første gang i livet. En vesentlig faktor er også at Giske er ute av bildet, Ap ville aldri fått min stemme med ham ved bordet…
Dessuten er 8 år ved makten lenge nok uansett side,
Kondolerer.Kun FRP som gjelder her
mvh