Vekking....Cat style.

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
583
Noen som kjenner igjen denne situasjonen? ;D

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Kjenner ikke igjen situasjonen, men morsomt klipp uansett.. :)

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Hvis du ser bort fra balltreet, så vekkes jeg slik hver dag. Sover jeg hard så blir det som oftest fotangrep eller pirking på nesa med skarpe klør.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.208
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
wotg skrev:
Hvis du ser bort fra balltreet, så vekkes jeg slik hver dag. Sover jeg hard så blir det som oftest fotangrep eller pirking på nesa med skarpe klør.
Catwoman? Purrrr.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
C._Alshus skrev:
wotg skrev:
Catwoman? Purrrr.

Lexus

Lucifer

Diablo

lofi

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.03.2008
Antall liker
1
En annen vekkemetode er å sitte på nattbordet og rive ned ting, en etter en. Hvis ikke det hjelper går han løs på tærne - uten nåde! Ikke så morsomt når vi snakker om en amerikansk skogkatt (Maine Coon) på 11 kg!

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.208
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
loFi skrev:
En annen vekkemetode er å sitte på nattbordet og rive ned ting, en etter en. Hvis ikke det hjelper går han løs på tærne - uten nåde! Ikke så morsomt når vi snakker om en amerikansk skogkatt (Maine Coon) på 11 kg!
Hva med å lukke døra til soverommet, eventuelt låse døre, når du har et slikt monster i huset...

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Tatt på kornet! ;D
Dette kjenner jeg igjen ja..minus baseball-delen. Selv om det nå for tiden er erstattet med noen utrolig glade jenter som står i senga og roper på pappa!

O.

Topp Bunn