Snakk med Hallvar Rostad, AudioAktøren, i Tårnsuiten rom 312, på Hi-Fi Messen i Horten i morgen lørdag den 29. og søndag den 30. september.
For å kunne hjelpe våre kunder med å få best mulig lyd, må vi ha tilgang på kabler med forskjellige egenskaper. Derfor selger vi kabler fra:
Argento Audio
The Chord Company
Organic Audio
Tarfala Audio
Tellurium Q
m. fl.
Denne gang får vi besøk av Mathias Kvist fra Tarfala Audio i Sverige, som vil presentere kabler fra dette merket.
Vi introduserer også de nye Chord Signature XL høyttalerkabler.
Bli kjent med de Argento Audio Serenity høyttalerkablene, som redaktøren i Fidelity, Knut Vadseth, bruker privat - og som han mener er de beste kablene han kjenner til i forhold til pris.
Hos oss får du låne kabler som du kan prøve hjemme i ditt eget anlegg.
Mange har sikkert erfart, at de har fått den lyden de vil ha med relativt rimelige kabler som passer i anlegget.
Da er det bare å nyte musikken og kose seg med det en har.
Mens andre har erfart at de har fått bedre lyd etter at de skiftet ut noen av kablene i anlegget.
Problemet er ofte, at kabler som fungerer godt i et anlegg, kan fungere dårligere i et annet anlegg.
Jeg har i mer enn 20 år brukt mye tid på å teste mengder med kabler - og når jeg hjelper folk med å bygge opp komplette anlegg, eller forbedre lyden i et eksisterende anlegg, har jeg med meg kabler mer forskjellige egenskaper, slik at kunden og jeg sammen kan finne ut hva som passer best.
For personlig smak kommer også inn i bildet.
Ta kontakt dersom du vil ha hjelp til å velge kabler som passer hos deg:
Hallvar M. Rostad
Salgssjef
Norsk Hi-Fi Center og AUDIOAKTØREN
Tlf: 92 89 57 73
Sist redigert: