S
Slubbert
Gjest
Vedlegg
-
13.8 KB Visninger: 238
Hehe... også du da, din Slubbert, at DU skulle være skap-SV'r da gitt!Slubbert skrev:VG kjører den vanlige greia.
Den blir imidlertid ganske schizo for oss liberale.
Hvis man kunne føyd til hva man absolutt IKKE vil ha noe av, så hadde vel samtlige partier havnet ned mot null for min del.
Enig!Valentino skrev:La Valentino være din personlige guide i partijungelen.
Stem Venstre!
;D
I do65finger skrev:Enig!Valentino skrev:La Valentino være din personlige guide i partijungelen.
Stem Venstre!
;D
Det er én tilforlatelig ting med sosialister og det er at de er antinasjonalistiske og globalt orienterte. Nei det er to; de er globalister og så er de ofte mindre dogmatiske i forhold til forbrytelse & straff enn de konservative. Helt til de får reell makt såklart, da blir det Gulag, Stasi, eksekusjonspelotonger og alt det andre gøyale vi kjenner fra sosialistland. SV er dessuten sosialdemokratisk og så synes jeg etterhvert at det bare er tull å være i Afganistan, eller å i det hele tatt ha militært nærvær i fjerne verdensdeler. Gjør som Sveits, de blander seg ikke inn i noe. Her er en god kritikk av intervensjonisme.Honkey-Chateau skrev:Hehe... også du da, din Slubbert, at DU skulle være skap-SV'r da gitt!
Ja, Sveits er vel heller ikke i FN. Sveitserne lar andre ta seg av dritten. Selv forvalter de gullet. Mye jødetenner i sveitsike nazi-bankhvelv (som kjent).Slubbert skrev:Det er én tilforlatelig ting med sosialister og det er at de er antinasjonalistiske og globalt orienterte. Nei det er to; de er globalister og så er de ofte mindre dogmatiske i forhold til forbrytelse & straff enn de konservative. Helt til de får reell makt såklart, da blir det Gulag, Stasi, eksekusjonspelotonger og alt det andre gøyale vi kjenner fra sosialistland. SV er dessuten sosialdemokratisk og så synes jeg etterhvert at det bare er tull å være i Afganistan, eller å i det hele tatt ha militært nærvær i fjerne verdensdeler. Gjør som Sveits, de blander seg ikke inn i noe.Honkey-Chateau skrev:Hehe... også du da, din Slubbert, at DU skulle være skap-SV'r da gitt!
De andre lager mye mer dritt en de rydder unna. Én av hundre intervensjoner har hatt postive politiske utfall i den forstand at de har resultert i stabilt styre og sosial/økonomisk frihet. USA føkka opp Sør-Amerika, Sovjet føkka opp Kaukasus og Øst-Europa, Frankrike føkka opp Afrika, Bush-doktrinen gikk i dass...hvor mange mislykkede invasjoner skal man gjøre med den unnskyldning at det funket i Tyskland i 1945?BBking skrev:Ja, Sveits er vel heller ikke i FN. Sveitserne lar andre ta seg av dritten.
VG har ingenting med kultur å gjøre.geiraa skrev:Men jeg savnet kulturspørsmål i denne testen.
Stem Venstre du også!Honkey-Chateau skrev:Én til som stemmer venstre nå, så er de pinadø over sperregrensa! Ikke grenser for hva HFS får til!
Honkey
Samtidig?Valentino skrev:Stem Venstre du også!Honkey-Chateau skrev:Én til som stemmer venstre nå, så er de pinadø over sperregrensa! Ikke grenser for hva HFS får til!
Honkey
Og dama mi foretrekker 4 12".
Når det skal nytes musikk, ja.Trondmeg skrev:Samtidig?Valentino skrev:Stem Venstre du også!Honkey-Chateau skrev:Én til som stemmer venstre nå, så er de pinadø over sperregrensa! Ikke grenser for hva HFS får til!
Honkey
stygge bilderValentino skrev:Når det skal nytes musikk, ja.Trondmeg skrev:Valentino skrev:Stem Venstre du også!Honkey-Chateau skrev:Én til som stemmer venstre nå, så er de pinadø over sperregrensa! Ikke grenser for hva HFS får til!
Honkey
Samtidig?
Selvfølgelig, vi snakker ikke om felger heller.Valentino skrev:Når det skal nytes musikk, ja.Trondmeg skrev:Samtidig?Valentino skrev:Stem Venstre du også!Honkey-Chateau skrev:Én til som stemmer venstre nå, så er de pinadø over sperregrensa! Ikke grenser for hva HFS får til!
Honkey
Muligens originale mini. Eller evt Lamborghini Countach, men da snakker vi i bredden.Valentino skrev:12" felger, hva slags biler kjørte på slikt?
Så kjedelig og forutsigbart. :-\ØivindJ skrev:Neste likt på FRP og H (60+%). Prøvde et par ganger. Litt usikker på hjertesaker.
Stemmer H.
Kunne vel blitt litt vel spennende.Spiralis skrev:Nei, ta'n helt ut og gjør noe spennende,
De er jævlig gode på det også, det skal de ha.Tuxflux skrev:Jeg anser meg selv som en meget liberal person. En god del av mitt vesen kunne nok helt fint stemt på FrP. Det blir nok ikke aktuelt. Hele Norges "snille-fascister" bør ikke være i makten i min mening. Noen ganger, synes jeg allikevel det hadde vært morsomt om de fikk prøve seg. Bare for å se om det går helt til helvete, eller om de faktisk klarer å gjøre alt det de sier. De sier jo som regel det folk flest vil høre.