O
om.s
Gjest
Synes det er så hyggelig med alle disse "venner" av trådene, at jeg lager en for de som har eller er en venn av en venn, melder meg herved inn som #1.... 8).....
mvh
mvh
Stakkars, du kan få være vennen min du !ErosLoveking skrev:Jeg har ihvertfall ingen venner her på forumet........
Du er nok inne på noe, en god uvenn kan du ALLTID stole på og du vet hvor du har ham. Venner derimot, de kan være litt ustadige. :-\ Men Kompo vet man ALLTID hvor man har og henne kan man stole på. ( Tror jeg ;D )Pink_Panther skrev:Venner er overvurdert. Men en god uvenn derimot....... ;D
Spiralis skrev:Stakkars, du kan få være vennen min du !ErosLoveking skrev:Jeg har ihvertfall ingen venner her på forumet........
Kan vel kalle Kompo og Oddgeir for "venner"? I allefall er de vennligsinnede.
Du er nok inne på noe, en god uvenn kan du ALLTID stole på og du vet hvor du har ham. Venner derimot, de kan være litt ustadige. :-\ Men Kompo vet man ALLTID hvor man har og henne kan man stole på. ( Tror jeg ;D )Pink_Panther skrev:Venner er overvurdert. Men en god uvenn derimot....... ;D
Dette var da hyggelig. Jeg er ikke så vanskelig sånn, og så har jeg så vanskelig for å si nei da vet du. 8)Komponenten skrev:Spiralis skrev:Kan vel kalle Kompo og Oddgeir for "venner"? I allefall er de vennligsinnede.
Det var da hyggelig at jeg får være vennen din. Ja meg kan du stole på..? :-*
Da har jeg i alle fall en venn her. Så kan jeg håpe på Oddgeir og...
Om Eros vil, kan han få være venn han og, men spørs om han vil da..