Politikk, religion og samfunn Verden ku` s`gu trenge til flere slike hedersmend!

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.994
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
Idag synes jeg det er verdt å skrive noen gledens ord, om en hedersmann!
Bakgrunn: Jeg kom over et hifiprodukt som det normalt sett ikke omsettes så alt for mange av i Norge. Utfordringen var at produktet befant seg i Danmark, og selger ønsket ikke bestyret med å måtte sende noe i posten.
Jeg forsøkte da først å fritte kollegaer og hifibekjente i det lokale lauget etter danske bekjentskaper.
En telefonsamtale med min gode venn Fenris brakte så på banen navnet på en DANSKER, som visstnok hadde vært andre nordmenn behjelpelig tidligere.
Deretter gikk det slag i slag.
PM avsendes, med spørsmål til denne trivelige dansker om han kunne tenke seg å opptre som mellommann.
No problem, det skulle da selvsagt kunne la seg gjøre.
Så når selger var informert om prosessen som var planlagt, ble der etablert kontakt mellom selger og mellommann.
Penger overført via paypal til mellommann.
Så i morgen avleveres et stk hifikomponent på Århus banegård, for så å bli postlagt av denne hedersmannen av en dansker.

Derfor, HasseBasse; all fortjent ros til deg, for å være en totalt ukjent så behjelpelig!

Verden ku` s`gu trenge til flere slike hedersmend!

mvh
Proffen

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Antall liker
25.163
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Jamen @Proffen .......
Det er alt for meget ros 😁
Vet ikke, om jeg er så meget anderledes end mange andre, men nu var det jo en på HFS, som trengde hjelp,
og jeg så ikke noget problem i å hjelpe, da var det jo bare å si´ ja.
Bare glad for at kunne hjelpe, men tak likevel for de flotte ord. Om alt går vel
har du et stk. Hifi-komponent til helgen eller først på neste uke :)

Sist redigert:
Topp Bunn