Vi har firat 5 - tack för besöket!

A71I2460_02.jpg

- VI HAR FIRAT 5 -

Efter fem år så tyckte vi att det var dags för ett litet kalas.

Höstarna i Stockholm brukar vara lugna på Hi-Fi fronten, trots att detta är början på säsongen och den mörkare årstiden för oss alla som har detta som vår stora passion. Kanske finns det också ett större intresse för en återkommande höstaktivitet varje år där man kan träffas, lyssna och umgås med varandra, oss och tillverkarna.

Dagarna innan eventet som fått namnet Take 5 så var det många som frågade mig om vilka förväntningar jag hade. 100 personer sa jag. Om det kommer 100 besökare så blir jag nöjd. Det kom nästan 400.

Att vi är överväldigade av det fantastiska engagemanget och gensvaret under dagen vore årets underdrift. Jag har svårt att uttrycka den glädje och tacksamhet som jag känner nu när spänningarna har släppt och lugnet har lagt sig. Det här är en resa som bara har börjat, där vi redan nu ser fram emot kommande höstevent...

Läs mer och ta del av hela dagen här:
https://perfect-sense.se/aktuellt/take-5-vi-har-firat-fem



 

Kommentarer

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
Ble medlem
20.11.2004
Innlegg
3.633
Antall liker
4.050
Sted
Stockholm/Västerås
Torget vurderinger
2
Trevligt event i lika trevlig miljö, annorlunda mot både butiksdemo och mässa.
Kul att det kom 4 gånger som ni räknat med skulle komma.
 

Informasjon om bruker

Perfect sense
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
202
Link til alle artikler
55
Perfect sense sine annonser
Bransjenyheter
Slutrapport - Take 5 2023 i Stockholm

Slutrapport - Take 5 2023 i Stockholm

  • 0
Vi har nu sammanställt vår egen rapport ifrån höstens stora event Take 5 2023 på Ulfsunda Slott! Läs hela rapporten här: https://perfect-sense.se/aktuellt/take-5-2023-tack Under de kommande...
Fortsett
Bransjenyheter
Take 5 2023 | Höstens stora event i Stockholm!

Take 5 2023 | Höstens stora event i Stockholm!

  • 0
Take 5 2023 Söndagen den 22 Oktober så slås portarna upp igen till vårt stora årliga event i Stockholm på Ulfsunda Slott. Förberedelserna pågår för fullt, där vi redan nu vågar lova att årets...
Fortsett
Bransjenyheter
På besök hos Marten och Klarsund

På besök hos Marten och Klarsund

  • 0
Höga ambitioner Marten har under senare år gått ifrån klarhet till klarhet, där man numera med stolthet kan säga att vi har en högtalartillverkare i absolut världsklass på den svenska västkusten...
Fortsett
Bransjenyheter
Det svarta guldet (100% vinyl) 🎥

Det svarta guldet (100% vinyl) 🎥

  • 0
Det svarta guldet (100% vinyl) Nyligen så genomförde vi ett mycket uppskattat event hos oss där vi jämförde tre fantastiska spelare ifrån...
Fortsett
Bransjenyheter
Slutrapport - High End München 2023 | Del 3/3

Slutrapport - High End München 2023 | Del 3/3

  • 0
Mer av allt och lite till High-end mässan i München slog i år alla tidigare rekord. Antalet besökare (22.137 totalt) var fler än någonsin tidigare, vilket märktes på golv och i korridorer där...
Fortsett
Besøksartikler
Mässrapport - High End München 2023 | Del 2/3

Mässrapport - High End München 2023 | Del 2/3

  • 0
Efter ett par något lugnare år i svallvågarna efter Covid så var ordningen under årets high end mässa i München återställd med råge. Vi har nu kompletterat årets mässrapport där vi har fyllt på...
Fortsett
Topp Bunn