Vi må skjerpe oss!!

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
651
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Som overskriften tilsier så syns jeg det er på tide att vi skjerper oss. Tenker først å fremst på unødvendige komentarer og konstant klaging på Høvdingen og evt hans medarbeidere. Og gi oss dette forumet er noe dem gjør av fri vilje og innteresse for vår felles hobby. Dette er jo ikke noe vi betaler for eller har krav på, på noe som helst måte.
Jeg syns det rett og slett er for dårlig når vi automatisk legger skylden på høvdingen for å selge E- mail adressene våre. Selv etter att Hifisentralen har forklart situasjonen forsetter vi med våre beskyldninger. Husk att det å holde Hifisentralen hele tiden oppdatert er noe som blir gjort på fritiden for att vi medlemmer skal kunne utveksle våre felles interesse,  noe vi burde være takknemlige for.
At det tar tid å bygge opp ett nytt forum har jeg full forståelse for og syns ikke vi har noen som helst grunnlag for å klage, komme med beskyldninger eller stygge kommentarer til de som gir oss ett svært godt forum...

Mvh (en morragretten 6bm8 ) :)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
0
Mvh (en morra gretten 6bm8) :)
Burde du kanskje øke glødespenningen litt ? Motvirker morragrettenhet. ;D

For øvrig har du selvsagt helt rett !

K

kbwh

Gjest
Alle de andre må skjerpe seg! Ikke vi! ;D ;D ;D

ICene mine har det like bra som de pleier forresten ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
0
Alle de andre må skjerpe seg! Ikke vi!  ;D ;D ;D
Som Darwin P. Erlandsen i Dusteforbunde brukte å si; " Tiltredes. " ;D ;D ;D ;D

Forøvrig trist at Dagbla` la ned Dusteforbundet. :'(

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Som Darwin P. Erlandsen i Dusteforbunde brukte å si; " Tiltredes. "  ;D ;D ;D ;D

Forøvrig trist at Dagbla` la ned Dusteforbundet.  :'(
La ned?
De har jo overtatt hele avisen jo. Det er jo bare rør som står der.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Som Darwin P. Erlandsen i Dusteforbunde brukte å si; " Tiltredes. " ;D ;D ;D ;D

Forøvrig trist at Dagbla` la ned Dusteforbundet. :'(
Finner du ikke nok duster i andre forbund ?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
0
Finner du ikke nok duster i andre forbund ?
Jo`a, men det var da så urimelig praktisk å ha et sted å samle dem da. Er liksom ikke plass til alle sammen i regjeringskontorene heller. ;D ;D ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.207
Torget vurderinger
0
La ned?
De har jo overtatt hele avisen jo. Det er jo bare rør som står der.

Må bare få påpeke at det ikke er Dagbladets motto jeg har under portrettet.  ;D

Men forøvrig har du helt rett, den analoge utgaven av avisen er faktisk bedre enn den digitale !

O

OldBoy

Gjest
Jeg synes Høvdingen gjør en bra jobb. Litt bølger må han jo regne med at det blir fra tid til annen, han er jo tross alt Høvding. Men selv under de seneste dagers debatt rundt e-post-adressene, synes jeg ikke at det har artet seg verre enn det man kunne forvente.

Det er tross alt over 5000 medlemmer her på HFS, og vi representerer sånn sett et godt gjennomsnitt av befolkningen når det gjelder folkeskikk, meninger og andre talenter. På godt og vondt. Med unntak av Hi-fi, naturligvis. Der er vi helt suverene.

Topp Bunn