Regner med du sitter klistraØvelsen Fischer Random er den mest interessante!
Ja, vi nailer dette OL’et om de klarer å holde seg unna leppepomaden.
Jeg tipper det blir Cologna som rister av seg alle, unntatt Jonsrud Sundby og Klæbo, med mindre noen bommer med OL-formen/astmamedisinen. Og da vinner Klæbo.Man kan jo håpe:
-norsk langrennsmedaljetørke
-dopingskandaler
-Smørebussen leverer en kombinasjon av kladding og null feste
-Forsideoppslag med bilder av glisende idrettspamper med champagne
-Martin J. Sundby kjører hardt på fellesstartene, rister av seg Klæbo, men få andre. Kommer på 4. plass i spurten. Hver gang.
Men også store mengder norske gull i skihopp og alpin og semifinale i ishockey
om jeg bare hadde klart å se den jævla pucken
om jeg bare hadde klart å se den jævla pucken
Synes det var flott, om enn mest teknisk imponerende.Om ganske nøyaktig en time starter overføringen av åpningsseremonien på TVNorge. Pleier å være spektakulært skue
Mange nasjoner som har kronisk jukset opp gjennom tidene, men det er bare Russland som har blitt utestengt med alle utøvere (rene og urene). OL liker å fremstille seg som politisk nøytrale. Er de virkelig det?Litt synd på Russland, som er et offer for at de andre ikke liker at de kronisk jukser.
Folk har misforstått alt. Det er ikke pga. astma, men de 6000 dosene er for å supplere som kunstsnø dersom behovet oppstår. *All bases covered*Jeg er bekymret om de norske langrenns-løpere har tatt med tilstrekkelig astma medisin ??
Kalla har blitt kvitt tømmerstokk beinen hun haft noen sesonger, de lårene var tunge og sure nå ser hun mye mer slim og lett ut i kroppen.Gikk som forventet, Kalla har vært bra i år. Bjørgen leverte mer enn jeg forventet, hun har ikke den samme edgen og kraften som før. Tydelig i bakkene der Kalla mater nydelig dobbeldans og Bjørgen vagger mer.
Mer bekymret for at de tre andre ikke henger mer, om ikke på topp 3, så burde de klart å henge på Stadloeber/Siebenthal osv...
Sverige har et knallsterkt stafettlag ihvertfall. Nilsson, Kalla, Anderson...Ingemarsdotter?
Vi får heller feire Sundbys kommende 5. plass i morgen formiddag.
Gratulerer Sverige !Kalla har blitt kvitt tømmerstokk beinen hun haft noen sesonger, de lårene var tunge og sure nå ser hun mye mer slim og lett ut i kroppen.Gikk som forventet, Kalla har vært bra i år. Bjørgen leverte mer enn jeg forventet, hun har ikke den samme edgen og kraften som før. Tydelig i bakkene der Kalla mater nydelig dobbeldans og Bjørgen vagger mer.
Mer bekymret for at de tre andre ikke henger mer, om ikke på topp 3, så burde de klart å henge på Stadloeber/Siebenthal osv...
Sverige har et knallsterkt stafettlag ihvertfall. Nilsson, Kalla, Anderson...Ingemarsdotter?
Helt enig, hun ser mye piggere ut - moro at hun vant. Og hun er 7 år yngre enn Bjørgen, det har mye å si. Det er egentlig rart at ikke flere utøvere mellom 26-30 er råere og tukter Bjørgen.Kalla har blitt kvitt tømmerstokk beinen hun haft noen sesonger, de lårene var tunge og sure nå ser hun mye mer slim og lett ut i kroppen.Gikk som forventet, Kalla har vært bra i år. Bjørgen leverte mer enn jeg forventet, hun har ikke den samme edgen og kraften som før. Tydelig i bakkene der Kalla mater nydelig dobbeldans og Bjørgen vagger mer.