vinylmesse i byn

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Snappet en flyer fra Ringstrøm her om dagen,om platemesse i oslo/folkets hus den 29.3-08...inngang fra Møllergata kl.10-16

Vinylslipp: The vanguards-Phnooole

Karin Krogh:Joy

Videre står det på flyern: Ett par nye spennende selgere har meldt ankomst,og vi vet at det vil være velfyldte kasser med mye nytt denne gangen,så dette må du ikke gå glipp av....

( direkte avskrift av flyer)

Det er linket til:www.osloplatemesse.no

tenkte bare å tipse de som ikke hadde fått dette med seg..

Sikkert mulighet for å gjøre ett kupp eller 3

Mvh Espen Saatvedt.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det blir ikke noe messe på meg denne gangen.

Jeg har allerede hatt en runde hos Big Dipper, Platelageret, Pretty Price, og Oslo Rockantikvariat. Hadde det ikke vært for at jeg hadde tilgodelapp hos Ringstrøms måtte jeg spist bark resten av måneden....

Jeg vurderer innkjøpstopp til jeg har fått bygd ut platehylla mi. For ikke å snakke om at jeg trenger en ny pickup. Og så er det snart loppemarkedsesong..........

Jeg trenger ekstrajobb.

::)

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.476
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
En liten ubetydelig korreksjon Espen - bytter du .no med .com så funker'n: osloplatemesse.com/

-Ellers er det bra at du bidrar med å passe på at vi får med oss alt.... ;D

Mvh
Jan P.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
ja se der ja,klarer faen ikke å lese rett avskrift heller :eek:

til mitt forsvar skal det sies at teksten på flyern ikke akkurat er store,og en annen ting,hvorfor informerer ikke www.osloplatemesse.com

HFS om dette direkte,flyers på rekkverket på Ringstrøms er jo seff. helt ok,men det er jammen noen som titter innom hfs også da!

Vet det har kommet slikt opp på siden her tidligere fra andre hold(østfold)

Mvh Espen

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
ixos_76 skrev:
ja se der ja,klarer faen ikke å lese rett avskrift heller :eek:

til mitt forsvar skal det sies at teksten på flyern ikke akkurat er store,og en annen ting,hvorfor informerer ikke www.osloplatemesse.com

HFS om dette direkte,flyers på rekkverket på Ringstrøms er jo seff. helt ok,men det er jammen noen som titter innom hfs også da!

Vet det har kommet slikt opp på siden her tidligere fra andre hold(østfold)

Mvh Espen
Ja er det noe du lurer på,noe du ikke skjønner, eller noe du måtte du ha hjelp til. Henvend deg til Østfoldbenken. Vi har fasiten på det meste.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Het skal jeg huske på Rolfozzy!....Selv jobber jeg mye i Østfold,og kan skrive under på at "folkeslaget" er av den hyggelig sorten!

God påske........

Topp Bunn