VIRTUELT MANDAGSMØTE 06.04 kl 18.00 - Asker og Bærum Audio

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.412
Antall liker
12.487
Sted
Sørlandet
Til alle medlemmer i Asker og Bærum Audio,

Jeg håper virkelig at alt står bra til med dere alle sammen i disse underlige virustider og at dere får hverdagen til å fungere til tross for karanterer og strenge restriksjoner.

I forbindelse med at vi har midlertidig innstilt alle våre aktiviteter så lurer jeg på om det er stemning for å avholde vårt første virtuelle mandagsmøte mandag 06.04 kl 18.00? Sett deg ned hjemme hos deg selv med noe godt i koppen og ring inn via en felles plattform. Jeg foreslår at vi starter med å presentere oss for evnt nye medlemmer og deretter en runde rundt "bordet". Noen medlemmer har spennende ting på gang som dem kanskje har lyst å dele med oss andre. Og ikke alle har hørt på den flotte lyden eller sett anleggene hos hverandre. Eller kanskje noen bare er dritt leie av å være isolert og er pratesjuke? Høres dette greit ut for dere? I så fall foreslår jeg at jeg oppretter en gruppe på messenger (krever at dere logger dere på messenger som er gratis og fort gjort) og at dere gir beskjed når dette er gjort.

Samtidig vil jeg også opplyse medlemmene om at jeg frisk som en fisk og at jeg melder meg til tjeneste hvis det er noen av dere som ønsker min hjelp i disse karantenetider. Ikke nøl med å ta kontakt!

Mvh
BeetleBug
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.216
Antall liker
9.443
Torget vurderinger
2
Yippi, så kan jeg fortelle all at jeg har kjøpt nye høyttalere, idag , Revel Concerta2 F36
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.216
Antall liker
9.443
Torget vurderinger
2
Velkommen skal du være DT. når Coronakrisen er over , når det måtte bli??!


Måtte selge unna noen andre saker fra skuffer og bod, så ble det nok kr. Savner Marantz CD63mkII KI Signature, og solgte den for tidlig/unødvendig , den låt fantastisk fra hodetelefonutgangen. Men har stått ubrukt i 10 år så det må være grenser for hva man sparer på også...
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.412
Antall liker
12.487
Sted
Sørlandet
Morn folkens,

Ikke akkurat stormende jubel for dette skjønner jeg utifra responsen :) Til opplysning har jeg hatt flere online møter denne uken uten noen problemer overhodet. Jeg har også sett flere live konserter denne uken en hva jeg gjorde i hele fjor. Ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe :)

Skal vi satse på at vi møtes på den gammeldagse måten mandag 04.05? Plass blir vi enige om i mandagstråden vår.

-BB-
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.881
Antall liker
1.458
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Jeg er med!

Sitter ikke i annet enn nettbaserte møter om dagen :D
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.689
Antall liker
2.293
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Det blir vanskelig med nettmøte siden jeg ikke har webkamera. Å treffes 04.05. virker veldig optimistisk, men jeg håper jo for deres skyld at det blir mulig. Jeg for min del er forberedt på å holde meg inne til det dukker opp vaksine og det skjer neppe i år. Uansett lider jeg ingen nød. Jeg håper det går bra med dere også.:)
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.412
Antall liker
12.487
Sted
Sørlandet
Det blir vanskelig med nettmøte siden jeg ikke har webkamera. Å treffes 04.05. virker veldig optimistisk, men jeg håper jo for deres skyld at det blir mulig. Jeg for min del er forberedt på å holde meg inne til det dukker opp vaksine og det skjer neppe i år. Uansett lider jeg ingen nød. Jeg håper det går bra med dere også.:)
Hei mister, har du mobiltelefon med kamera eller Ipad har du alt du trenger :) Du ser og hører oss og vi ser og hører deg. Det kan være en fordel med hodetelefoner.

-BB-
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.881
Antall liker
1.458
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Hvordan blir oppmøtet for et virtuelt møte i dag?
Eller alle opptatt med å komme seg ut i solen og opp i trærne? Det ser utrolig fint ut, utenfor "kontorvinduet" nå...
 

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
870
Antall liker
866
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
3
Hvis jeg er våken så mulig jeg er med fra hotellrommet på Dombås, men er nok i "koma" da.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.216
Antall liker
9.443
Torget vurderinger
2
Fortell hvordan nettmøter skal foregå så skal jeg få det til. Har ikke planer om å treffe andre folk fysisk før en gang ute i 2021...så møte 4 mai er ikke veldig aktuelt for min del
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.216
Antall liker
9.443
Torget vurderinger
2
Nå har jeg testet negativt på Corona , men fikk istedet hjerteinfarkt idag. Utblokket med stent 4 steder, så det gikk bra heldigvis. Pass på helsa folkens . Hold avstand og drikk rødvinen hjemme.
 

mk1classic

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.01.2009
Innlegg
1.881
Antall liker
1.458
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
2
Nå har jeg testet negativt på Corona , men fikk istedet hjerteinfarkt idag. Utblokket med stent 4 steder, så det gikk bra heldigvis. Pass på helsa folkens . Hold avstand og drikk rødvinen hjemme.
Ouch! Godt å høre du har det bra! Er det ikke det ene, så er det andre som skal ta oss!
 

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Innlegg
6.412
Antall liker
12.487
Sted
Sørlandet
Nå har jeg testet negativt på Corona , men fikk istedet hjerteinfarkt idag. Utblokket med stent 4 steder, så det gikk bra heldigvis. Pass på helsa folkens . Hold avstand og drikk rødvinen hjemme.
Oi... godt å lese at du er oppe å surfer på nettet igjen etter operasjonen. Nå blir det blodfortynnende og opptrening på deg så skal du se at du i full vigør til den kommende sommerfesten

Få røven opp av lyttestolen og kom dere ut! Hjertet er også en muskel som trenger trening.

-BB-
 

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Innlegg
870
Antall liker
866
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
3
Nå har jeg testet negativt på Corona , men fikk istedet hjerteinfarkt idag. Utblokket med stent 4 steder, så det gikk bra heldigvis. Pass på helsa folkens . Hold avstand og drikk rødvinen hjemme.
Godt å høre at du er oppegående og coronafri :) Plei kropp og sjel med godlyd fremover :)
 

BEF.

Bransjeaktør
Ble medlem
26.04.2008
Innlegg
785
Antall liker
1.402
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Nå har jeg testet negativt på Corona , men fikk istedet hjerteinfarkt idag. Utblokket med stent 4 steder, så det gikk bra heldigvis. Pass på helsa folkens . Hold avstand og drikk rødvinen hjemme.
Godt å høre du er i god behold, godt tegn du er på nett allerede :)
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.689
Antall liker
2.293
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Nå har jeg testet negativt på Corona , men fikk istedet hjerteinfarkt idag. Utblokket med stent 4 steder, så det gikk bra heldigvis. Pass på helsa folkens . Hold avstand og drikk rødvinen hjemme.
Godt å høre at det gikk bra og at sykehusene fortsatt har kapasitet til dette også. Det er jo et relativt ukomplisert inngrep. Jeg har selv fått undersøkt hjerteårene uten at det var behov for å gjøre noe med dem. Du er raskt igang igjen og med trening og omlegging av kostholdet så går dette bra.

Hilsen Arve
 
Topp Bunn