Vossacountryfestivalspesial – Stig Arne si dagbok juli 2021

SAD-0721 (1 of 1).jpg

Det er haust. Slutt på blåtann, over til stereo; musikk i form av “lassojazz” denne gongen, og ølspalta til slutt. Då er alt som det skal vera.

No får det vera nok med utprøving av blåtann-høgtalarar. Eg tippar dei fleste gjev blaffen i korleis slike høgtalarar let, berre storleiken, fargen og prisen er i nærleiken av kva dei hadde tenkt seg. Ikkje eigentleg gjev blaffen, naturlegvis, men berre lyden er nokolunde grei, er det ok. Men bruk litt tid i butikken. I ein Powerbutikk lytta eg og Dag til ein slik mellomstor rund JBL, og denne let godt, medan kjeda sitt eige “husmerke” ikkje let so godt. Det var ganske lett å høyra.

Då er det noko heilt anna med eit stereoanlegg. Dei som driv med slikt, og som er gladare i musikk enn gjennomsnittet, og er over snittet nerdete, er lidenskapleg oppteken av anlegget sitt. Og alle deler av anlegget. Det kan me snakka om og skriva om heile året, ikkje berre sumarmånadane. Eit stereoanlegg er fulltidsjobb.

Ei utprøving av NAD C 326 BEE er i emning. Den fann Terje på ein kommunal returstasjon for alt inklusive elektronikk. Fullt fungerande, og praktisk tala utan ei stripa. Pussig. Kven kastar noko slikt? Høgtalarleidningane var klypt rett av. Neppe eit tjuveri, for då kastar du han ikkje. Heller eit skilsmål med to uforsonlege partar som klorar augene ut på kvarandre over stereoanlegget og alt anna. Ein helt annan plass - i ein bruktbutikk i Førde, på ein liten tur opp i Fjordane for å vitja slekta - fekk eg kjøpt ein eldre Philips CD-spelar som eg gler meg til å prøva ut. Også denne fullt fungerande. Eg likar lyden av Philipsane. Dei er grovt undervurderte. Og so kjøpte eg ein annan utruleg søt dings som eg ikkje vil avsløra endå. Og endå ein forsterkar står på oppvarming. Og ein brukt radio og ein kassett-spelar er på veg - med sporingsnummer. Spanande....

Les heile dagbokartikkelen for juli i Audiophile.no

SAD-0721 (4 of 16).jpg

Kommentarer

M

MusicBear

Gjest
Fantastisk lesning, takk for måten du deler det hele med oss, hele artikkelen inne på Audiophile.no. Og jeg skulle gitt mye for å ha vært med deg under det du her opplevde. Ramle over musikk som kan omtales slik det du her gjør, tror pinadø det styrker ens egen mentale balanse, immunforsvar og alt annet gode musikkopplevelser tilfører en «sart sjel» - igjen takk!

Audiophile.no

Bransjemedlem
Ble medlem
02.06.2020
Antall liker
1.202
Torget vurderinger
0
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding på vegne av Stig Arne!

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.202
Link til alle artikler
460
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
TEST: Denon DCD-3000NE. SACD-spilleren som har tatt på finstasen

TEST: Denon DCD-3000NE. SACD-spilleren som har tatt på finstasen

• 7
Denne gangen er det SACD-spilleren DCD-3000NE som har vært på testbenken. Testen kommer som en naturlig forlengelse av testen av denne CD-spilleren sin opplagte makker. Da jeg testet den ferske...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Kjetil Mulelid Trio – And Now. Energisk triojazz

PLATESMAKING: Kjetil Mulelid Trio – And Now. Energisk triojazz

• 0
Ny fredag, og ny platesmaking også denne gangen. Og i dag var det mist like vanskelig å velge som forrige fredag. I likhet med forrige gang var det også denne fredagen mange spennende kandidater...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Linn 119 og Selekt DSM Classic Hub 2024 Organik. En magisk synergi

TEST: Linn 119 og Selekt DSM Classic Hub 2024 Organik. En magisk synergi

• 0
I slutten av september lanserte Linn tre nye produkter. To helt nye høyttalermodeller, og en oppdatert versjon av den rimeligste versjonen av den modulære streameren Selekt DSM Classic Hub. Eller...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Barb Jungr - Hallelujah on Desolation Road

PLATESMAKING: Barb Jungr - Hallelujah on Desolation Road

• 0
Ny fredag, og ny platesmaking. I dag er det mange spennende kandidater blant nyutgivelser, og jeg landet på en gammel favorittartist som er kjent for interessante og karakterfulle tolkinger av to...
Fortsett
Audiophile.no
Huldrer og Troll – Stig Arne si dagbok desember 2024

Huldrer og Troll – Stig Arne si dagbok desember 2024

• 4
Godt år! Eg planlegg å laga ei oppsummering av 2024 til januardagboka, slik skikken er. Men fyrst lyt me få unna desember, og då tenkte eg å skriva litt meir om Tandberg. No tenkjer eg slevet...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: JBL Tour Pro 3 – en gamechanger

TEST: JBL Tour Pro 3 – en gamechanger

• 1
Mange kan oppleve øreplugger som et lydprodukt det går tretten av på dusinet. Det gjelder ikke for JBL Tour pro 3 Det hele startet egentlig med forgjengeren Tour Pro 2, som i sin tur erstattet...
Fortsett
Topp Bunn