Vossajazz 2021 - laurdag

Vossajazz_2021-Lørdag (5 of 5).jpg


Ja eg visste jo at Noreg skulle opna opp att kl. 4 i dag, men ante ikkje at det ville verta feira som ein frigjeringsdag over heile landet, Inklusive på Voss.

Laurdagen vart prega av av usikkerhet og improvisasjon - som seg hør og bør på ein jazzfestival. “Sagn" ved Arild Andersen (klokka 5) vart avlyst grunna fråver/sjukdom, og eg såg meg om etter alternativ. "Klangen av Hoem” med Ine Hoem hadde eg i utgangspunktet streka over, eg har gjort meg kjend med ho via Spotify og YouTube, og konkludert med at dette var litt for snilt for meg. Det var litt i sjangeren vise/pop. Men etter kvart gjekk det opp for meg at dette likevel kunne vera eit alternativ. For med seg hadde ho fleire av dei beste jazzmusikarane i landet, eg talte 14 personar på scena, inklusive pappa Edvard Hoem! Konserten - eller showet - vart skipa til av Ine i høvet 70-årsdagen til faren. Sidan har dei turnert rundt med dette showet, som no altso var tinga til Vossajazz.

Les heile laurdagsrapporten frå Vossajazz 2021 i Audiophile.no

Vossajazz_2021-Lørdag (1 of 5).jpg
 

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.010
Link til alle artikler
416
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
HD 620S – Sennheiser går nye veier i 600-serien

HD 620S – Sennheiser går nye veier i 600-serien

  • 0
Sennheiser har annonsert en ny spennende modell i den klassiske 600-serien. Men her er det mye som ikke samsvarer med signalementene til det vi er vant med i denne serien som mange av oss har...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Jasmine Turtle – en ærlig sak

TEST: Jasmine Turtle – en ærlig sak

  • 2
Jasmine er en kinesisk produsent som har vært på markedet i ganske mange år allerede. Jeg har ikke vært mye borti de selv, men har blant annet merket meg at RIAA-trinnene deres har fått mange...
Fortsett
Audiophile.no
Sonos med redesignet app

Sonos med redesignet app

  • 4
Sonos har annonsert at de kommer med en nyfrisert app om en drøy uke. Med den oppdateringen har Sonos ambisjoner om å tilby en app som er mer brukervennlig, og har bedre tilpasninger til den...
Fortsett
Audiophile.no
Beosystem 9000c – ny gjenskapt klassiker fra Bang & Olufsen

Beosystem 9000c – ny gjenskapt klassiker fra Bang & Olufsen

  • 0
' I dag har Bang &B Olufsen lette på sløret for en ny klassiker. Beosystem 9000c er en oppfølger til Beogram 4000c, som kom høsten 2020. Bang & Olufsen vi få muligheten til å feire 100-års...
Fortsett
Audiophile.no
Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

  • 0
Eg har prøvd ut tre gamle kassettspelarar. Har da rabla, eller er dette heilt i tråd med tidsanden? Om ikkje anna kan du sjekka ølspalten. KASETTMEDIET Eg må nesten be om orsaking på førehand...
Fortsett
Audiophile.no
Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

  • 0
I går den 18. april fikk vi vår tredje seanse med Linn sine nye flaggskiphøyttalere. Og i likhet med forrige seanse for et halvår siden var det den passive versjonen med aktive basser vi lyttet...
Fortsett
Topp Bunn