Hei , leser du litt i testen til a-arve ang . superscoutmaster under her , så vil du kunne se der....den har helt klart noe for seg...
Har du signature arm på din scout?
Hvis ikke , ville det kanskje vært greit å oppgradere arm først...jeg har hatt jmw 9 arm og nå 10,5 i (på to forskjellige spillere...og det er store forskjeller på armene (prisforskjeller også)
det er også en god del forskjell på 9 og 9 sign...så dette kan og være noe å tenke på om du ikke har 9 sig.ern fra før-
Når det gjelder sp oppgradering ville jeg IKKE byttet inn din tallerken hos vpi , spillern din er såpass rimlig , at hvis du skal selge den engang , vil det være lurt å ha mulighet til å selge uten plattern , dette fordi kostnaden av denne utgjør nesten spillerns pris og vil nok av mange ikke bli sett på som en fornuftig oppgradering i forhold til spillerns pris.
Nå er det jo golyd du vil ha , og spillern er knallbra den , så for eget bruk vil jeg si , lukt litt mer på dette....lageret skal også skiftes og følger meg , men dette vet du vel om.
Gut man har skrevet en del om denne plattern som han benytter på sin TNT , hvis du ser i tråden hans........nå har jeg gjort det i gjen vpi airtangent.......så vil du finne info der.
Plattern koster 1200usd
1200 x 7.12 x 1,25 = 10680 ,- pluss ev frakt.
Frakten kan nok spares dersom du handler denne via Norsk forhandler , som kan ta en med på lasset med andre deler fra produsenten... Lyric eller audioart er norske forhandlere av VPI
Lykke til Espen