VPI

Alabama

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.02.2023
Antall liker
31
Sted
Skåla
Spørsmål:
Hvem forhandler VPI her til lands? Var inne på VPI sin nettside i sted, men der ser det nesten ut som om at de kun sender innenlands, ikke over dammen. Prøvde å bestille noe småtteri, men det kom ikke noe alternativ utenom amerikanske stater, ikke noe Norway e.l. Merkelige greier.
Hvis ingen her til lands (vi er vel for perifere) er forhandler, så kanskje Sverige eller Danmark?
Takker for svar.

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
13.408
Torget vurderinger
2
Spørsmål:
Hvem forhandler VPI her til lands? Var inne på VPI sin nettside i sted, men der ser det nesten ut som om at de kun sender innenlands, ikke over dammen. Prøvde å bestille noe småtteri, men det kom ikke noe alternativ utenom amerikanske stater, ikke noe Norway e.l. Merkelige greier.
Hvis ingen her til lands (vi er vel for perifere) er forhandler, så kanskje Sverige eller Danmark?
Takker for svar.
Se om du finner noe her..

hvego

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.09.2009
Antall liker
521
Det var Lyric HiFi før i tiden. Om agenturet forble i den forretningen så er det i så fall BOAHS HiFi som er navnet.

Øh... Mens jeg skrev dette har jeg lett litt på nettet: Ikke noe spor av VPI på Lyric/ boahs, så da er det vel avviklet der i gården.

Så lite hjelp, men bittelitt historikk herfra altså.

Ble medlem
06.04.2019
Antall liker
13.408
Torget vurderinger
2
Forrige gang jeg kjøpte belter o.l. så kjøpte jeg fra Elusive Disc

stingsilda

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.12.2008
Antall liker
4.202
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
3
Bestilte belte etc fra Gjallarhorn, men er en stund siden det nå, så kanskje han/de ikke fører VPI lengre ?
Kan jo være verdt å sjekke ut kanskje ?

Men er som nevnt lengre opp her Stylus Audio som er importør for Skandinavia nå.

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Antall liker
5.835
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Hvis du ikke finner noe i Skandinavia har jeg handlet her tidligere. Har det meste av VPI

aiso

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2010
Antall liker
10.131
Sted
Skogkanten
Torget vurderinger
19
Elusive Disc er ok, men også hos acousticsounds.com har de et godt utvalg av mye av det du trenger til VPI.
Jeg kjøper belter derfra.

Sist redigert:
Topp Bunn