walker talisman

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
Noen som har prøvd denne:

Et nytt "humbug" produkt eller?

Mvh Jan I

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Audiophile-Arve skrev:
Både god og dyr, etter det som skrivast. Trur ikkje han har kome til Noreg så langt...
Vet jo ikke om jeg synes at USD 199 er dyrt for "tweak" som da etter sigende virkelig påvirker lyden hørbart positivt (selv om jeg som sagt IKKE har hørt Talismanen med EGNE ØRER). Det er nok av andre "duppedingser" der ute som koster langt mer (terminering av høyttalerkabler med gode spader/bananer vil vel oftest koste mer som ett eksempel, prisen på vinyl rensevesker, motvektslodd, protaktorer etc)

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
4.921
Torget vurderinger
1
Jan_I skrev:
...
Et nytt "humbug" produkt eller?

Mvh Jan I
Den talismanen tror jeg ikke på ... bulldetektoren min gir fullt utslag ...

mvh
KJ

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Som sagt referer jeg bare på hva testskribentene i 6moons og Positive Feedback HEVDER å høre, og aner ikke om den virkelig virker i nærheten av hva produsent selv og disse testerne mener den kan gjøre av underverker??!! Til dens fordel kommer den fra Walker som jo er kjent for å drive med tweaking av allerede gode løsninger (hele hans platespiller som stort sett får kjempeovasjoner over alt hvor penger ikke betyr så mye, er jo basert på hva han har lært av tweaking av andre konstruksjoner) og at testerne som det refereres til her ikke alltid har hauset opp all verdens voodoo tweaks fra andre produsenter. Jeg har selv hørt shakti cube som alle amerikanske audio media hauset opp, uten at jeg kunne høre noe som helst av endringer på lyd med denne treboksen! Med andre ord er min bulldetektor er heller ikke slått av i dette tilfellet

Topp Bunn