Wallyanalog shop de luxe

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , er det noen som har erfaring med bruk at dette verktøyet fra Wally ?

Venter på pris fra Norsk importør , men ser den koster usd 549 på simplyblack.net

vi er to stykker som vurderer å spleise på dette verktøyet for oppsetting av pu er ,

Videre syntes jeg det meste oppsettingsverktøy fra wally ser spennende ut . spesiellt stiftvekta deres .

Espen

I

ijustpop

Gjest
Hvem har importen på Wally-sakene? Kunne tenkt en protractor fra Wally.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
31.518
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Hei
Det har Planet Snapa, men han wally karln er visst ikke der
han skall vare hele tiden, litt førsvunnen enligt Snapa, menar han
sa att han var tom før dessa protractor, passer heller ikke til alle
drivverk, fex ikke til min Hyperspace.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Det er rett som cash sier med snapa , men allikevel finner jeg på andre nettsider at Veteran hi-fi er kanalen for skandinavia . Jeg kjøper selvfølgelig av plsn (snapa) om det lar seg gjøre , får sjekke litt .

Jeg skal i allefall ha ett slikt verktøy tilgjenglig med tiden .

Ser dr.feickert har noe fjonge pc greier... ;D Laptop for å jutere pickupen :eek:....digital fikser analoge signaler......

Håper Gut_man kommer på banen , i tråden etterhvert , husker ikke hva tråden han tidligere snakka om dette i , men hørte en gang at han hadde lyst til å se nærmere på det...

Gut......hvordan gikk det med superutstyret ? ;D

Beste hilsner fra Espen

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.183
Torget vurderinger
6
Jeg er her jeg. Adjust+ er ikke en protraktor. Du trenger en protraktor for å sette opp pickupen, så bruker du Adjust+ til å justere Azimuth (som ingen protraktor kan hjelpe deg med), korrekt VTA, måle frekvensrespons, resonansfrekvens, justere hastighet 100% nøyaktig. Når det gjelder protraktorer, har FallenA hatt både Feicherts og Wallys. Han foretrakk Wally mener jeg å huske. For min egen del er ikke protraktor nødvendig, så mine erfaringer begrenser seg til Feicherts protraktor da jeg hadde FR64fx armen for et par år siden. Den fungerte ypperlig den.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Protractoren jeg bruker er jmw s egen , den er helt grei , videre ønsker jeg ett kontrolleringsvekt¨øy , for både rett sporing( lik anleggsflate på nålen i begge rillesidene)....gjerne med mulighet for å måle dette digitalt som feks wally sitt....så hadde det vært int å kunne måle seg frem til rett vta , uten å måtte hele tiden stole på gefylen... ;)

W analog shop de lux har også en kabelinnbrenningsfungsjon , jeg vet ikke hvordan dette funker , men vært i kontakt med importøren....

verktøyet som skal kjøpes skal være ett suppelement til både digital stifttrykksvekt og protracor uten å erstatte noe.

får lese meg om adjust + og wally , men det er viktig at det ikke blir alt for tuklete å måle seg frem til rett sporing , (lik verdi i hver kanal) da blir det neppe brukt .

Det hele virker veldig interessant , mht pu prisene det er på gode denslags...Jeg tror nemlig at det kan komme god lyd ut av små marginer her , og hvorfor ikke dra ut det beste når man først ha muligheten??

ES

Topp Bunn