Hel klart.....spill musikkJeg foretrekker jo selvfølgelig flate plater.Men, så lenge det låter greit og warpen er gradvis, og carten ikke flyr av eller ikke får sporet, er det da bare å akseptere warpen?
Og gå på apoteket og be om Anti-HiFi-Neurose-TabletterHel klart.....spill musikk![]()
Jeg foretrekker jo selvfølgelig flate plater.Men, så lenge det låter greit og warpen er gradvis, og carten ikke flyr av eller ikke får sporet, er det da bare å akseptere warpen?
Ikke dumt det! Men den går vel på 110v, så hvor eventuelt får man kjøpt en konverter?Jeg har bestilt en sånn fra USA nå, en konkurrent til Vinyl Flat men angivelig med bedre temperaturstyring.
Prisen er omtrent den samme. Har en god bunke warpede skiver som det skal bli gøy å prøve seg på. Både dritsjeldne ting og mer vanlige.
![]()
Record Pi System
The Record Pi vinyl flattener includes everything you need to get started fixing warped vinyl records. The patent-pending integrated system has three main components: 1. Record Pi Device Secures your warped vinyl record when flattening Constructed with premium steel alloy uniquely treated to...recordpi.com
Drit er ganske vanligJeg har bestilt en sånn fra USA nå, en konkurrent til Vinyl Flat men angivelig med bedre temperaturstyring.
Prisen er omtrent den samme. Har en god bunke warpede skiver som det skal bli gøy å prøve seg på. Både dritsjeldne ting og mer vanlige.
![]()
Record Pi System
The Record Pi vinyl flattener includes everything you need to get started fixing warped vinyl records. The patent-pending integrated system has three main components: 1. Record Pi Device Secures your warped vinyl record when flattening Constructed with premium steel alloy uniquely treated to...recordpi.com
Har noen brukbare stepdown-trafoer som jeg har brukt til amerikanske gitarforsterkere. Ellers får man kjøpt ganske billige greier på div elektronikkforhandlere. Innbilte meg at Clas Ohlson hadde, men mulig jeg tar feil der..Ikke dumt det! Men den går vel på 110v, så hvor eventuelt får man kjøpt en konverter?