Er det Sven Zetterberg som er med i den reklamen? Den med "switch bread".. Noen som vet?
12.10.2006 #1 Z Zomby_Woof Gjest Er det Sven Zetterberg som er med i den reklamen? Den med "switch bread".. Noen som vet?
12.10.2006 #3 Z Zomby_Woof Gjest Jeg ser ikke stort på TV, og enda mindre på reklame. Jeg bruker alltid reklamepausen til andre ting enn å se reklamen, f.eks. å surfe mellom kanalene til programmet kommer tilbake... Tilfeldighetene ville at jeg denne gangen skulle få øye på et kjent fjes, tror jeg. Er ikke all reklame irriterende, forresten? Sven Zetterberg er i alle fall en gnistrende god musiker, om ikke annet..
Jeg ser ikke stort på TV, og enda mindre på reklame. Jeg bruker alltid reklamepausen til andre ting enn å se reklamen, f.eks. å surfe mellom kanalene til programmet kommer tilbake... Tilfeldighetene ville at jeg denne gangen skulle få øye på et kjent fjes, tror jeg. Er ikke all reklame irriterende, forresten? Sven Zetterberg er i alle fall en gnistrende god musiker, om ikke annet..
12.10.2006 #4 S slowmotion Gjest J Er ikke all reklame irriterende, forresten? Klikk for å utvide... jo
12.10.2006 #5 R Raven8 Overivrig entusiast Ble medlem 26.09.2004 Innlegg 706 Antall liker 4 Djuice controll nå for tiden er jo ikke så verst da ;D
12.10.2006 #6 Z Zomby_Woof Gjest Denne Tanya var en gang en søt liten pike. Nå ser hun så jævlig ut at jeg frykter varige ereksjonsproblemer på grunn av djuice-reklamen... Helt jævlig!!!
Denne Tanya var en gang en søt liten pike. Nå ser hun så jævlig ut at jeg frykter varige ereksjonsproblemer på grunn av djuice-reklamen... Helt jævlig!!!
12.10.2006 #7 I ivar Hi-Fi freak Ble medlem 16.10.2004 Innlegg 1.343 Antall liker 1 RESPEKT FOR GRANDIOSA