waterboys på folken

teddy1

Medlem
Ble medlem
18.02.2005
Innlegg
27
Antall liker
2
Kommet hjem fra en kjempekonsert på folken. Elektriske Waterboys i storform Dette var veldig bra som vanlig fra den kanten. God stemning. 2 timer og 10 min.
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
968
Torget vurderinger
7
sitter med pilsen i handa nå. snart på vei bort til arbeidskompis for å ta et par til og deretter dra inn til sentrum scene:)
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.022
Antall liker
405
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Utrolig bra konsert på Folken med Mike Scott i storform. Jeg var der på konserten i 2000, og det var en helt annen greie med en sur og sint Mike Scott som knapt sa et ord mellom sangene og en grautlyd som ødela det som ikke Mr. Scott selv klarte og ødelegge. Den gang spilte de vel i drøye timen mot det dobbelte denne gangen.
I tillegg til toppform på hele bandet så var lyden også meget bra i går. Jeg stod ganske nærme scenen og lyden var crisp og fin hele veien. Knallkonsert
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.134
Antall liker
1.452
Torget vurderinger
4
Oj shit. Skulle vært der.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Fikk ikke med meg Waterboys i år dessverre, det passet så dårlig, men var og så de i Bergen i fjor, og det var en kjempekonsert. Håper de tar turen igjen snart, de har vel hatt såpass suksess her de siste årene at det forhåpentligvis har gitt mersmak.
Har bestilt den siste platen da, ser frem til den, de har en spesialutgave med DVD, så skal dere kjøpe den så kan det vel være lurt å satse på den.
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.022
Antall liker
405
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Den nye plata er bra den, men bonus-dvd'en er nå ikke det helt store
 
Topp Bunn