- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.158
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Det nærmer seg 2017 med stormskritt, og våre FM-tunere skal pensjoneres. Fram til nå har webradio vært et tillegg som jeg har nytt enten via appen TuneIn eller direkte på NRKs nettsider. Det jeg har merket meg med tidligere TuneIn-versjoner er at jeg har fått mindre høyoppløst stream enn det jeg har fått når jeg har streamet direkte fra NRK Klassisk.
Men det var med den gamle versjonen i Win7. Dagens TuneIn ser helt annerledes ut, og jeg finner ikke ut hvordan du velger båndbredde på streamen. Det virker ikke som om det er noen slik mulighet, og det er heller ingen visning av hvor god kvalitet sendingen er i. Så det jeg lurer på er om det finnes alternativer til TuneIn som har bedre lyd? Hva er den beste radioappen mht lyd?
Men det var med den gamle versjonen i Win7. Dagens TuneIn ser helt annerledes ut, og jeg finner ikke ut hvordan du velger båndbredde på streamen. Det virker ikke som om det er noen slik mulighet, og det er heller ingen visning av hvor god kvalitet sendingen er i. Så det jeg lurer på er om det finnes alternativer til TuneIn som har bedre lyd? Hva er den beste radioappen mht lyd?