Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.014
    Torget vurderinger
    2
    Fant ellers et nytt Hansa-produkt i butikken i dag: Høstøl!
    I god Hansa-tradisjon var det velbalansert og velsmakende.

    I min verden har de nå fått konkurranse av et annet bryggeri fra vestkysten, en del lengre sør, riktignok, men Rygr Brygghus lager et par seriøst fornuftige produkter. Og noen skamløst ufornuftige. For eksempel kommer Fersken surøl aldri inn i min bolig!! For å understreke det føyer jeg til enda et !
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fant ellers et nytt Hansa-produkt i butikken i dag: Høstøl!
    I god Hansa-tradisjon var det velbalansert og velsmakende.

    I min verden har de nå fått konkurranse av et annet bryggeri fra vestkysten, en del lengre sør, riktignok, men Rygr Brygghus lager et par seriøst fornuftige produkter. Og noen skamløst ufornuftige. For eksempel kommer Fersken surøl aldri inn i min bolig!! For å understreke det føyer jeg til enda et !
    Notert bak øret😃
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    For eksempel kommer Fersken surøl aldri inn i min bolig!! For å understreke det føyer jeg til enda et !
    Tiltredes!

    Allerede i 1516 lovfestet Wilhelm IV og Maximilian X, hertuger av Bayern, Das Deutsche Reinheitsgebot som forbød andre ingredienser i ølbryggingen enn malt, humle, vann og gjær.

    Et klokt trekk, som har tjent øldrikkere og- bryggere godt i mer enn 500 år. If it ain`t broke, don`t fix it. Hva faen skal noen med fersken i ølet?

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    HFS er daffe greier på en fredags ettermiddag, men østlendingene er sikkert opptatt med å vandre rundt i sommervarmen og smitte hverandre med Korona. Da er det enda godt vi vestlendinger biter oss fast innomhus til beste for befolkningen i kongeriket 🤪

    Jaja, Gillian Welch er spennende nok selskap 😃

    08B6B3C2-7353-41BC-B3ED-EBA20A5FDCAC.jpeg
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    1.902
    Torget vurderinger
    1
    IMG_20200918_190916.jpg

    Blått tema denne helgen. Godt øl og fake snus. Trenger du referanse til gato salg så stiller jeg opp. Her bør noen slå til!

    God helg fra hytten

    Mvh Atle
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.784
    Antall liker
    15.782
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    HFS er daffe greier på en fredags ettermiddag, men østlendingene er sikkert opptatt med å vandre rundt i sommervarmen og smitte hverandre med Korona. Da er det enda godt vi vestlendinger biter oss fast innomhus til beste for befolkningen i kongeriket 🤪

    Jaja, Gillian Welch er spennende nok selskap 😃

    Vis vedlegget 662980
    Host. Nå er det vel ikke bare halvsvenskene som er smittebefengte om dagen 😂
    Men det er jo flott at du er ditt ansvar bevisst og isolerer deg. Og med en så fin utgivelse som den Gillian Welsh plata innen rekkevidde, så burde det jo gå greit.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    På øl siden har jeg blitt litt glad i Frydenlunds juicy ipa.. snadder :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Vis vedlegget 662981
    Blått tema denne helgen. Godt øl og fake snus. Trenger du referanse til gato salg så stiller jeg opp. Her bør noen slå til!

    God helg fra hytten

    Mvh Atle
    Takker for det, men på den ene eller andre måten forsvinner den vel uten hjelp......som så mange andre haifai-greier de siste årene 😊

    Blåtimen på Austevoll skjønner jeg 😃 Selv kjøper jeg samme fra Onico i et forsøk på å redusere snusbruken. Har vel helst endt opp som snustilskudd 😄 God helg på øyen!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Host. Nå er det vel ikke bare halvsvenskene som er smittebefengte om dagen 😂
    Men det er jo flott at du er ditt ansvar bevisst og isolerer deg. Og med en så fin utgivelse som den Gillian Welsh plata innen rekkevidde, så burde det jo gå greit.
    Har et avslappet forhold til Kåråna. Det er ikke den greien som skal presentere meg for mannen med ljåen.
    Famous last wordS 😄 Gillian er en dronning (i motsetning til resten av kongehuset som er en anakronisme som i beste fall er klar for møllposene) 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Host. Nå er det vel ikke bare halvsvenskene som er smittebefengte om dagen 😂
    Men det er jo flott at du er ditt ansvar bevisst og isolerer deg. Og med en så fin utgivelse som den Gillian Welsh plata innen rekkevidde, så burde det jo gå greit.
    Nuvel, det er vel helst disse hælvetes avgudsdyrkerne Corona C-19 florerer og trives som best blant for tiden i Øssfold. Dette fordi man på død og liv må samle seg for å tilbe Allah eller den kristne Gud i flokk. Det ble en svært dyr lærepenge det siste store utbruddet, og noe jævlig dritt for oss som må på jobb for å holde noen hjul i gang så ikke samfunnet går helt i stå. Men hvorvidt man har fulgt med i timen som omhandlet smittevern eller tatt lærdom av den oppståtte situasjon er jo et åpent spørsmål :rolleyes: Når sågar velutdannede akademikere i form av leger er tilstede i forsamlingen og bare må hedre sin gud under en pandemi :mad:
    IQ er fin bil :unsure:
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fant ellers et nytt Hansa-produkt i butikken i dag: Høstøl!
    I god Hansa-tradisjon var det velbalansert og velsmakende.

    I min verden har de nå fått konkurranse av et annet bryggeri fra vestkysten, en del lengre sør, riktignok, men Rygr Brygghus lager et par seriøst fornuftige produkter. Og noen skamløst ufornuftige. For eksempel kommer Fersken surøl aldri inn i min bolig!! For å understreke det føyer jeg til enda et !
    Tilfeldighetene gjorde at jeg i dag ble premiert. Etter å ha røret rundt i hagen noen timer, tenkte kona i sin visdom at jeg fortjente en liten overraskelse. Hun hadde nappet med seg en Hansa Høstøl da hun var i butikken i dag. Absolutt et hyggelig bekjentskap, og vi kommer nok til å bli enda bedre kjent utover høsten 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nuvel, det er vel helst disse hælvetes avgudsdyrkerne Corona C-19 florerer og trives som best blant for tiden i Øssfold. Dette fordi man på død og liv må samle seg for å tilbe Allah eller den kristne Gud i flokk. Det ble en svært dyr lærepenge det siste store utbruddet, og noe jævlig dritt for oss som må på jobb for å holde noen hjul i gang så ikke samfunnet går helt i stå. Men hvorvidt man man har fulgt med i timen som omhandlet smittevern eller tatt lærdom av den oppståtte situasjon er jo et åpent spørsmål :rolleyes: Når sågar velutdannede akademikere i form av leger er tilstede i forsamlingen og bare må hedre sin gud under en pandemi :mad:
    IQ er fin bil :unsure:
    Du må drikke ditt brune kvalitets-brennevin og sørge for at blodpumpen holder seg rolig og avbalansert 😊 Korona har også sine positive sider. Selv slipper jeg å bli dradd rundt i butikker eller treffe treskaller jeg helst vil unngå. Istedenfor kan jeg bade i egen fortreffelighet i deilig ensomhet 😄 Når jeg tenker meg om, blir jeg ikke dradd rundt i butikker og besøker heller ikke treskaller jeg helst vil unngå. Korona eller ikke Korona, det går visst i det vante sporet. Faen, begynner visst å bli gammel 😡😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Forrige eier av huset har blomsterforretning. Han har plantet noen greier utenfor som slår ut i full blomst på sensommeren. Masse forskjellige farger på blomstene. De har pyntet store deler av huset i et par tre uker allerede, og mange venner har fått en bukett eller fire. Fremdeles mye igjen. Deilig å høre på Mick Jagger, nippe til en GT å kikke på damene som nok en gang er ute og klipper. Kanskje jeg skal selge buketter neste år 🤪 Hilsen Blomster-Tom 😃

    84AEC847-759E-403B-AF57-C3FECCA5277A.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Et annet pluss med hagen til Blomster-Tom er at hans gode kone trives og koser seg.
    Likeledes gjør det romslige kjøkkenet sitt til at fruen nynner, og resolutt pælmer folk ut når hun skal jobbe inne på sitt kjøkken.
    Tvihold på husværet så lenge dere kan, og smell på med flora i hagen.
    En plen er så allikevel en "ørken" (monokultur) for insektarter hvor intet flittig bestøvningsarbeid fordres.
    Som vanlig en menneskeskapt greie for komfortens skyld.
    En summende fargesprakende sommer eng er langt og foretrekke om man ikke har insekt fobi.
    Meg om det!

    PS! Man har skylt ganen dugelig med gammelt brunt ildvann de siste 2 kveldene.
    Den nye hverdagen med jobb hos et annet firma har vist, og viser seg å være et par knepp mer utfordrende enn ønskelig grunnet små forhold.
    Det jobbes med saken :cautious:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Et annet pluss med hagen til Blomster-Tom er at hans gode kone trives og koser seg.
    Likeledes gjør det romslige kjøkkenet sitt til at fruen nynner, og resolutt pælmer folk ut når hun skal jobbe inne på sitt kjøkken.
    Tvihold på husværet så lenge dere kan, og smell på med flora i hagen.
    En plen er så allikevel en "ørken" (monokultur) for insektarter hvor intet flittig bestøvningsarbeid fordres.
    Som vanlig en menneskeskapt greie for komfortens skyld.
    En summende fargesprakende sommer eng er langt og foretrekke om man ikke har insekt fobi.
    Meg om det!

    PS! Man har skylt ganen dugelig med gammelt brunt ildvann de siste 2 kveldene.
    Den nye hverdagen med jobb hos et annet firma har vist, og viser seg å være et par knepp mer utfordrende enn ønskelig grunnet små forhold.
    Det jobbes med saken :cautious:
    Hehe, hadde du inspisert «plenen», ville du registrert at tilstanden er slik at den nok er å betrakte som en multikultur 😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Godt å se at Gillian Welch er innafor i Drottningsvik.
    Går an å prøve denne også. SOUL JOURNEY. Den er å få på vinyl.


    "I wanna do right, but not right now" - noen som får sagt det.

    Venter fremdeles på en annen favoritt skal komme på LP. TIME -THE REVELATOR.
    Melankolsk spitzenklasse. Fin ei høstnatt med f.eks et glass Porter som smaker litt. Finnes digitalt, -og med fin lyd.

     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt å se at Gillian Welch er innafor i Drottningsvik.
    Går an å prøve denne også. SOUL JOURNEY. Den er å få på vinyl.


    "I wanna do right, but not right now" - noen som får sagt det.

    Venter fremdeles på en annen favoritt skal komme på LP. TIME -THE REVELATOR.
    Melankolsk spitzenklasse. Fin ei høstnatt med f.eks et glass Porter som smaker litt. Finnes digitalt, -og med fin lyd.

    Ja, Gillian er en strålende dame. Har hørt litt forskjellig med henne og mener vel at The Harrow.... er hennes beste, men kanskje jeg skal forsøke meg igjen på Time og Soul Journey. Med en porter i høstmørket kan vel det vanskelig slå feil 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gågger et par tre ganger i uken hjem fra jobb. Turen tar ca 50 minutter. Akkurat kommet hjem fra en sånn tur nå, og leser at det må en 45 minutters gåtur til for å kompensere for kaloriinntaket av en halvliter øl. Jeg går en feit fremtid i møte 😡😄
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Gågger et par tre ganger i uken hjem fra jobb. Turen tar ca 50 minutter. Akkurat kommet hjem fra en sånn tur nå, og leser at det må en 45 minutters gåtur til for å kompensere for kaloriinntaket av en halvliter øl. Jeg går en feit fremtid i møte 😡😄
    Amen.. 🤭🤭
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser ut som jeg venter forgjeves på stormen som var meldt. Hadde gledet meg til hyggen av en skikkelig høststorm utenfor stuedøren. Mer hyggelig er det at jeg avspaserer fra jobben i morgen, og da gjelder det å pleie eget velvære 😃

    C819DCBF-6BEA-4851-9479-444B1C23DDB5.jpeg


    Har ved hjelp av Ry Cooder akkurat identifisert at den gamle Cairn ampen også leverer lyd via platespilleren. Men først hadde jeg en liten streamings-seanse fra sofaen. Spilte da Rain Sultanov. Deilig og nedpå musikk utgitt i år. Anbefales!

    B12FB0C5-1967-442B-BB91-0A22E2AC97B1.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Ser ut som jeg venter forgjeves på stormen som var meldt. Hadde gledet meg til hyggen av en skikkelig høststorm utenfor stuedøren. Mer hyggelig er det at jeg avspaserer fra jobben i morgen, og da gjelder det å pleie eget velvære 😃

    Vis vedlegget 664205
    Ahhh...den cognacen der vekker gode minner Karmana.
    God er den også! Må si jeg lengter litt etter eders selskap, og litt gøyalt fjas.
    Jeg får stramme meg opp på vei forbi saltsekken ut i vedbua denne vinteren også slik at jeg kan treffe eder igjen.
    Ha en nyyyyygelig aften med et genrøst glass conjaffe :)
    Mon tro om jeg ikke selv snart skal avspasere litt, og bade i armagnac ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ahhh...den cognacen der vekker gode minner Karmana.
    God er den også! Må si jeg lengter litt etter eders selskap, og litt gøyalt fjas.
    Jeg får stramme meg opp på vei forbi saltsekken ut i vedbua denne vinteren også slik at jeg kan treffe eder igjen.
    Ha en nyyyyygelig aften med et genrøst glass conjaffe :)
    Mon tro om jeg ikke selv snart skal avspasere litt, og bade i armagnac ;)
    Gøyalt fjas i trivelig selskap er alltid av det gode! Vi får satse på at veier krysses når solen går den rette veien 😃
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Faen da, trodde ordspillet mitt skulle være unikt 😡😄 Alltid en gjøk på nettet som har sagt, gjort eller skrevet det først 😄
    Forsovet (sic) ganske morsomt, men jeg vil nok alltid heretter forbinde deg med Frankie Goes To Hollywood.
    Noe jeg IKKE gjorde tidligere! :ROFLMAO:

    Ha, the animals are winding me up The jungle call The jungle call Who-ha who-ha who-ha who-ha In Xanadu did Kublai Khan A pleasuredome erect Moving on keep moving on-yeah Moving at one million miles an hour Using my power I sell it by the hour I have it so I market it You really can't afford it-yeah Really can't afford it
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Forsovet (sic) ganske morsomt, men jeg vil nok alltid heretter forbinde deg med Frankie Goes To Hollywood.
    Noe jeg IKKE gjorde tidligere! :ROFLMAO:

    Ha, the animals are winding me up The jungle call The jungle call Who-ha who-ha who-ha who-ha In Xanadu did Kublai Khan A pleasuredome erect Moving on keep moving on-yeah Moving at one million miles an hour Using my power I sell it by the hour I have it so I market it You really can't afford it-yeah Really can't afford it
    En smått legendarisk plate med litt.....ehem ujevne litterære kvaliteter 😄
    Forbinde meg med gruppen 😡 Slemme mannen!!! Får meg til å tenke på den gamle vitsen:

    En bussjåfør kjørte en gang et lass med turister rundt i hjembygda si.
    Da bussen kjørte forbi et boligfelt skrudde han på mikrofonen og sa:
    "Ser dere alle de husene der oppe? De har jeg bygd med mine egne hender, men kaller de meg Ola husbygger for det? Nei!"

    Bussen kjørte videre, og da de kom forbi noen naust skrudde han på mikrofonen og sa:
    "Ser dere alle de naustene der nede? De har jeg bygd med mine egne hender, men tror dere de kaller meg Ola naustbygger for det? Nei!"

    Bussen kjørte enda et stykke, og da de kom forbi en småbåthavn sa sjåføren:
    "Ser dere alle de båtene på havna der nede? De har jeg bygd med mine egne hender, men tror du de kaller meg Ola båtbygger for det? Nei!"

    Og etter en kort pause tilføyde han:
    "Men puler du én eneste sau..."
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.309
    Antall liker
    16.927
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Trådtittel til besvær :) .
    Huff og huff. Hæler over hodet ikke det bandet, og nå blir det vanskeligere å fortrenge, all den tid man løpende vil bli minnet om det grunnet en trådtittel :mad:
    ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En fin dag med lunsj med kona i byen, og resirkulering av plater på Rocade i Marken 😃 Lunsjen bekreftet bare en ting jeg visste fra før, ekte mannfolk drikker for faen ikke kaffe latte. Vet ikke hva som gikk av meg da jeg bestilte 😡

    Nå er jeg vel plassert i stolen med mer høyverdig drikke og musikk. Det er helg og da er det rør og vinyl som gjelder. Ah velvære 😊

    574D7690-95CF-4B02-AA31-E554AF3DC840.jpeg

    Har vel hatt bedre resirkulering tidligere, men halvparten av bunken min skiftet eier og ved å legge noen kroner imellom fikk jeg med meg en anstendig bunke hjem.

    I motsetning til de andre er Rod Stewart platen brukt. Mannen lyser ikke veldig klart på stjernehimmelen hos meg, men denne og Atlantic Crossing hører med av forskjellige grunner. Daniel Romano gleder jeg meg til å høre igjen. Bra mann! Alternative opptak av Fleetwood Mac sin legendariske Rumours blir spennende, og kan vel muligens buklande. Lou Reed er jo aldri feil. Denne er visst remastered under Lou sitt vaktsomme blikk. Borger det for lydkvalitet, nja, kanskje. Leonard Cohen er jo en av sjefene, og når jeg finner en hyllestplate med mange av mine favorittartister, er det ingen grunn til å tenke noe særlig. Slade samleplaten er skikkelig ferskvare, og enda ikke registrert på Discogs. Mer moro enn Slade blir det sjeldent! Den siste er det største spørsmålet, og mest kjøpt for å ha noe å bryne meg på. King Crimson er for de som kjenner meg ikke greien i Drotningsvik, men jeg gjør et nytt forsøk. Denne har jo legendestatus, og med Steven Wilson og Robert Fripp bak spakene kan jeg forhåpentligvis vanskelig klage på lyden.

    A7340B44-37F9-4A1D-92F1-79BE67996ECE.jpeg
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Foruten Tonight`s the Night har den Rod Stewart-plata en flott versjon av The First Cut is the Deepest, og medvirkende-listen er en slags sesjonmusikernes adelskalender: Steve Cropper, Donald Dunn, Leland Sklar, David Lindley, Joe Walsh og Tower of Power Horns m.fl.

    Mvh
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.784
    Antall liker
    15.782
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med (enda ett) nytt trådnavn. Og denne gang så er det jo ganske beskrivende for innholdet :)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.463
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Nå er strengt tatt dette fra en annen tributeplate, men når det er så fyttisatansbra så må det deles.
    utrolig versjon!


    Håper det er lyttbart i den nye Plysjrør dome’n din 🤣
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nå er strengt tatt dette fra en annen tributeplate, men når det er så fyttisatansbra så må det deles.
    utrolig versjon!


    Håper det er lyttbart i den nye Plysjrør dome’n din 🤣
    Nice! Har aldri hørt om ham, men med de foreldrene må han helt klart sjekkes ut 😃
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Om King Crimson - In the Court of the Crimson King atter faller igjennom kan du sende den i oppkrav hitover for hva den kostet ny.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn