gismo
Æresmedlem
Er du oppe ennå eller? Ref bilde fra EVO
gismo
gismo
Jeg er nok ikke den tøffeste gutten i klassen på handling av plater. Jeg forsøker egentlig å selge plater, men det ble nå likevel med hjem en seks plater (etter hva jeg husker), og et stativ med underlag til å plassere plater fra denne USM Haller (betyr det at jeg kan bli medlem i OVK ).Da takker jeg for finne bilder av de glade gutter, og håper det ble handlet for millioner av dere. Eller var det bare litt skrøne historier å drikke med noe mat til.
Kona er fleksibel når det gjelder haifai, men ekteskapet hadde nok knaket i grunnvollene om jeg hadde satt opp låvedører i stuen Du har selvfølgelig rett når det gjelder forsterker. Det er definitivt ikke noe ræl Jørgen forer Apogeene medJeg spiller jo på låvedører, som du vet.
Du får ta med deg Apogee tilbake til Vestlandet du. Jeg skjønner du er på gli når det gjelder paneler.
Jeg hørte slike Apogee hos Tangen i Osterhausgt Oslo en gang på 80 tallet. (Da jeg var ung og lovende.)
Det var en skjebnestund, og min livsanskuelse ble ikke den samme etter å ha hørt disse høyttalerne. Den gang hadde jeg aldri hørt noe lignende eller bedre.
Apogee holder nok bra standard i dag også, men selv om Jørgen selger for pølsepris nytter vel ikke å pare dem med billige rælforsterkere.
Ellers ser det ikke ut som du har det så verst, til tross for slett bostandard. Om man bor billig så kan man koste på seg bedre drikkevarer. Det var det du tenkte, ikke sant?
Ha en fin tur.
Karmana har i sin godhet ringt Meteorologisk Institutt og informert dem om at han stikker vestover med været på slep. Her er dermed meldingen for Asker de kommende dager...:Ja, ta med deg været ditt også!
Vi kastet selvsagt ikke bort tiden med musikk, tross alt hadde vi øl!Takk for superhyggelig besøk, @Karmana! Velkommen tilbake når som helst, men kanskje det blir lyd i Bergen sammen neste gang
Skal vi ikke få høre hvordan du opplevde lyden hos @MakkinTosken og @Håkon_Rognlien?
Nå ble jeg sjokkert…not…Vi kastet selvsagt ikke bort tiden med musikk, tross alt hadde vi øl!
Skriver nok noe litt senere, men det er så j….drittvær på Hemsedal at jeg nok bør holde hendene på rattetTakk for superhyggelig besøk, @Karmana! Velkommen tilbake når som helst, men kanskje det blir lyd i Bergen sammen neste gang
Skal vi ikke få høre hvordan du opplevde lyden hos @MakkinTosken og @Håkon_Rognlien?
Det må bare bli sånn når du er fra Bergen og mener Rainmakers er verdens beste rockebandKarmana har i sin godhet ringt Meteorologisk Institutt og informert dem om at han stikker vestover med været på slep. Her er dermed meldingen for Asker de kommende dager...:
Vis vedlegget 912036
Ikke tid til, Aura. Vi hadde jo øl!Spent på hva karmis synes om Aura sin nye forsterker? Den var kanskje det mest nyskapende produktet han fikk hørt på hele turen
Ikke rart det låter så bra der.. Øl...Ikke tid til, Aura. Vi hadde jo øl!
Hadde vært kjekt med en tur innom den norske Armagnacens høyborgDet var en fin platehylle. Og husk at neste gang du er i nærheten må du fokusere på Armagnac også, og da vet du hvor….
Vis vedlegget 912232
Gøyalt med masse hyggelige folk der borte på feil side av fjellene! Jeg er dessverre ikke særlig sympatisk, så jeg sendte heller drittværet nordover. Her har det vært så lunt i solen at vi nesten måtte tvinge Pelsdotten på turSer ut til at du har hatt en fin fin tur her østafjells @Karmana Bra du er såpass sympatisk at du tok med deg ”drittværet" vestover igjen
Herregud, du har jo bare satt den helt feil sammenDenne har irritert meg i lengre tid! Totalt upraktisk i utformingen og sammen med racket mitt er den i beste fall særdeles lite pen å hvile blikket på.
Vis vedlegget 912222
Ikke liker AG Du leser meg lignende av hvordan det kommunistiske partiet i Vietnam skriver historien Du må heller ikke være så stormannsgal at du sammenligner dine Uno Fino med værstingoppsettet deres i München Foruten det så hadde jeg helt sikkert kost meg med både lyden og litt skravling med degHerregud, du har jo bare satt den helt feil sammen
Sånn skal den se ut, vettø
Vis vedlegget 912492
Ellers kjekt at du kom deg rundt på Østlandet. Fikk vite av Jorge at det skulle være noe på torsdagen, men da satt jeg og rettet prøver. Prokrastinering straffet seg!
Ellers var det greit at mitt oppsett ikke ble vurdert som verdig et besøk, med tanke på hvor mye du hatet AG . Men tenk deg, det hadde faktisk vært en "match made in heaven": du hadde ikke orket mer enn 30 min, og det samme hadde heller ikke jeg gjort!
Fortsatt god søndag, Karmis!
På meg virker det som om de fleste er fornøyd for at jeg ikke tok kontaktMå være deilig å være en så ettertraktet mann. Ser jo ut til at du har skuffet halve østlandet med din begrensede signingsferd.
Jeg er ingen stor skravler, men som antydet, en halvtime hadde jeg nok holdt utIkke liker AG Du leser meg lignende av hvordan det kommunistiske partiet i Vietnam skriver historien Du må heller ikke være så stormannsgal at du sammenligner dine Uno Fino med værstingoppsettet deres i München Foruten det så hadde jeg helt sikkert kost meg med både lyden og litt skravling med deg
De forsmådde får ta til takke med disse to andre bergenserene mens de venter på Karmans tilbakekomstMå være deilig å være en så ettertraktet mann. Ser jo ut til at du har skuffet halve østlandet med din begrensede signingsferd.
Hehe, umulig med sånne bilder å bestemme seg for om jeg skal trykke latter eller hjerte på liker-knappenKarmana turte ikke komme hit, men kjørte rett forbi. Sa du ikke fra at jeg ikke er farlig, men kun biter når jeg blir provosert!
Vis vedlegget 912701