Karmana
Æresmedlem
Jeg er komfortabel med å ha blitt degradert til øl- og vinklassenDu bør vel egentlig heller stille i eliteklasse du da.
Håper det ikke blir noen dommer ut av dette.
Jeg er komfortabel med å ha blitt degradert til øl- og vinklassenDu bør vel egentlig heller stille i eliteklasse du da.
Håper det ikke blir noen dommer ut av dette.
Vel vel, blir dere lei av kø ditt og kø datt så er fiffen rett over på andre siden av gatan. Med hotellbar uten kø og sikkert en nydelig blond budeie med 2 store lunger som serverer Power`n og undertegnede i rekord tempoTrosset Espens anmeldelse og stiller med liten suite på Sobieski Men først skal jeg varme opp mine sosiale gen sammen med Karmis på Gardemoen fredag
Vi skal vel overleve pinslene alle mann.Vel vel, blir dere lei av kø ditt og kø datt så er fiffen rett over på andre siden av gatan. Med hotellbar uten kø og sikkert en nydelig blond budeie med 2 store lunger som serverer Power`n og undertegnede i rekord tempo
Mvh: Espen L
Javist, nå gikk jeg dritt lei leveringsfrister og krysspress på jobben.I svartsvidde polakker! Nå står ikke verden til påske
Reiser du nedover
Kanoooon at du tar turen
Jaggu blir hele indrefilet gjengen samlet igjen
Jeg flyr fra Torp kl 15 på torsdag. Hjem søndag går flyet kl 18.
Gleder meg til å treffe deg igjen Power’n. Å ha en venn som deg er tegn på god smak.
Mvh: Espen L
Det vil være fordelaktig om du (og Espen) bedrikker og kondisjonerer mannen litt før vi andre kommer nedover. Han har som kjent lakenskrekk, hvilket er noe slitsomt for oss andre som finner puten til dannede klokkeslettKan godt hende jeg lurer deg ut på livet, @Powerpoint Gi lyd når du og @Espen L er på plass!
Vi skal ta ansvar, hvis vi orker! Jeg var utsatt for denne kraftpluggen i Gøteborg sist det var messe der, og det holdt på å gå utover helsa!Det vil være fordelaktig om du (og Espen) bedrikker og kondisjonerer mannen litt før vi andre kommer nedover. Han har som kjent lakenskrekk, hvilket er noe slitsomt for oss andre som finner puten til dannede klokkeslett
Du har din egen Karmana plass heime å skjønner je, itte bare i gismostuaHalvflat positur i andre haifai rekke og sløy jazz fra spilleliste. Litt kvalitetstid etter middagen er alltid å foretrekke
Vis vedlegget 963762
Tre Karmana-plasser faktisk. Lyttestol, lenestol og spisestuestol. Du kødder bare ikke med faste plasser…………eller forresten, jeg liker å gjøre det på gruppeturer som inkluderer flere dager på samme bussenDu har din egen Karmana plass heime å skjønner je, itte bare i gismostua
Herlig, nyt
Ferdig med middagen alt Huff og huff, detta pensjonistlivet
Aner at det har minket litt i racket åsså
gismo
Tenker det blir liv i bøkeskogen den dagen og det er vel ikke bare Farris som blir konsumert der Living next door to…..og I need a HeroHer på Sotra på strilelandet har de en lang og tvilsom musikalsk historie med å gjøre gamle helter til dagens helter. Forutsetningen er naturligvis at man kan danse swing til musikken, noe de fleste mener man kan gjøre til all musikk. Registrerer med velbehag at Larvik nå har overtatt denne tvilsomme tradisjonen
Vis vedlegget 963848
Smokie og Tyler.... døllere og mer has-beens blir det ikke! Klassisk Momarken et al.Her på Sotra på strilelandet har de en lang og tvilsom musikalsk historie med å gjøre gamle helter til dagens helter. Forutsetningen er naturligvis at man kan danse swing til musikken, noe de fleste mener man kan gjøre til all musikk. Registrerer med velbehag at Larvik nå har overtatt denne tvilsomme tradisjonen
Vis vedlegget 963848
Kanskje Nazareth med den veldig langt fra originale oppsetningen stiller som hemmelig gjest med, Love Hurts. Ut fra gruppens siste opptredener i Norge er jo ikke det usannsynligSmokie og Tyler.... døllere og mer has-beens blir det ikke! Klassisk Momarken et al.