Karmana
Æresmedlem
Blir nok bra for oss begge…..og konaVi får håpe det verste gir seg med en lite juleferie, og deretter noen uker i varmen.
Blir nok bra for oss begge…..og konaVi får håpe det verste gir seg med en lite juleferie, og deretter noen uker i varmen.
God jobbet, gutt! Det er viktig med litt lagerbeholdning
Vis vedlegget 1081028
Tror du må slå på CAPS LOCK hvis han skal høre degNoe deler vi jo, men den enorme aldersforskjellen skinner gjennom.
Vis vedlegget 1081107
Å, han hører fremdeles det han vilTror du må slå på CAPS LOCK hvis han skal høre deg
Ja, den var skikkelig progressiv og ungdommelig den listen dinÅ, han hører fremdeles det han vil
Ikke så mange kabelhuer derHar merka meg at en del av folka her er på Facebookgrupper jeg også.
Det skjer antagelig veldig mye mer der?
Vi gamle nisser, det er tross alt høytiden for oss, får fortsette å skrive her på HFS. Hvis alle forsvinner, ender min tråd opp som et ekkokammer, og som alle vet, da blir det kun fornuftige synspunkt og løsninger i trådenHar merka meg at en del av folka her er på Facebookgrupper jeg også.
Det skjer antagelig veldig mye mer der?
Nja, av det lille jeg har lest, virker det som om de har emigrert til FB Sørgelig nok, hadde man tatt vekk OT på HFS, hadde det blitt rimelig dødtIkke så mange kabelhuer der
Jeg elsker jo å være uenig, men her sliter jeg littKikker litt på FB gruppa innimellom, men det blir litt «HFS uten kompetanse» synes jeg. Enkelte fete anlegg og mange mindre interessante, mange «kvalifiserte» råd og meninger og mange med omvendt proporsjonale kunnskaper med mengden synsing.
Takke seg til vrange, sære og aldrende folk med førstehåndserfaringer. Aka «alle de andre»
Ikke så rart... æljesportsesongen er jo i gang, likeledes håndballfjaset med kvinnfolk som vralter rundt som verpesyke ender (og HFS som består bl.a. av en stor kontingent gamle grisefanter med forkjærlighet for slikt - synlig også i musikkvalg...) Dessuten - div. sirkeldebattanter har nå gått så mange sirkler i stadig større tempo slik at mange av de har tatt igjen seg selv og forsvunnet opp i sitt eget rasshøl...Lite som skjer på HFS for tiden. Enten har de fleste konvertert til Facebook-gruppene for hifi eller så har kona satt dem i gang med juleforberedelser. Begge deler kanskje På Foldnes blir det snart sløy jazz og lutefisk med passende drikke sammen med et vennepar. Har i dag vært på Biltema og kjøpt vann til Degritteren og da mangler kun anskaffelse av juletre av mine plikter for julen. Tøffe tak, men jeg får se om jeg klarer å presse det inn mellom all lediggangen
I påvente av at jeg får bygget meg svømmebasseng, velger jeg å fortsette med mine trivialiteterFacebook har jo blitt et gamlehjem der gamlingene kan gjøre alt gamlinger liker å gjøre, fortelle alle om sin uinteressante hverdag. For gudene skal vite, at ikke en jævel bryr seg om dine reiser, måltider eller annet tøv du driver med.
Her på HFS prøver jo mange skrukketroll og andre med sviktende realitetskontakt å gjøre litt av det samme, men blir jo ikke helt det samme, siden få har slektningene sine her som føler seg forpliktet til å like dine postede trivialiteter inntil du tar den reisen de virkelig venter på og de kan meske seg i dine etterlatte eiendeler.
Mao facebook har alt geriatrien ønsker på et sted, som et eldresenter med både buffé, bingo og bleieskift.
Litt synd at ikke alt er samlet på ett sted ala HFS, men med alle «plattformer» tilgjengelig er det vel utopisk å håpe på noe sånt…..dessverreHar både Linkedin og Facebook kontoer. Har jeg lagt ut noe innlegg der de siste 10 årene - nei. Det er dog enkelte, lukkede FB grupper jeg sjekker jevnlig. Det er grupper av typen HFS hvor en kan finne relevant informasjon om et område en interesserer seg for, men hvor det ikke er all den vanlige FB støyen.
Siden jeg også er interessert i DIY, så følger jeg med på det som skjer på DIYaudio, her er det mye god informasjon hvis en interesserer seg for denslags...
Skal ikke begi meg ut på et tilsvar til dette Av og til blir ord overflødige, og eventuelle tilsvar vil bare stå som et grelt eksempel på å hoppe etter WirkolaIkke så rart... æljesportsesongen er jo i gang, likeledes håndballfjaset med kvinnfolk som vralter rundt som verpesyke ender (og HFS som består bl.a. av en stor kontingent gamle grisefanter med forkjærlighet for slikt - synlig også i musikkvalg...) Dessuten - div. sirkeldebattanter har nå gått så mange sirkler i stadig større tempo slik at mange av de har tatt igjen seg selv og forsvunnet opp i sitt eget rasshøl...
Og en rekke prominente DIY folk er i gang med nettopp DIY og har ikke mest tid til annet og ihvertfall ikke til å bli hundset av ivrige nedsablere av kunsten. Og redefinert begrepet DIY til å bety "Driter I Ytringer".
Legg så til alle som tråkker rundt i sine egne ekkokamre og trives mest med akkurat det - lite rekrutterende og nyskapende og antagelig skadelig for hørselen også.
BTW, har ikke gjort research på dette men er det rimelig å anta at det finnes mange ekkokamre i Bergen/omegn - så glade som de er i å høre sin egen stemme??
Julestria får nok ta sin andel av skylda også med alle diktatoriske kjerringer som jager tøffelheltene rundt i en akselererende malstrøm av gjøremål som er voldsomt frihetsberøvende og tapper skikkelige tastaturkrigere for både lyst og evne til å sitte og kline snørr på PC'n og bidra på Sentralen!
Men bare vent til den brutale sannhet går opp for gutta sånn rett over nyåret - da glansen fra de ikke fullt så gjeve julegavene har gått bort, fruen er sur for ditto dårlig uttelling, unga har fått nok av alt peset - øl og akevitt er fortært og den grå, kalde og begivenhetsløse HVERDAG setter inn igjen slik den uvergelig gjør, hvert år. DA kommer de krypende til korset igjen og fyrer opp HFS serru... selvsagt med mye piss & pjæl om jula og alt dertil hørende men det får vi tåle bare de kommer tilbake! Slik at det nettbaserte sosiale livets hjul kan snurre fornøyd videre.