Høyttalere Wharfedale Jade serien.

thorerjo

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2012
Innlegg
541
Antall liker
263
Sted
Nesodden
Er det noen som har hørt Jade seiren fra Wharfedale?Har diamond 225 og de er veldig bra.Spennende med ett trevissystem i det prissegmentet om de har lykkes.
 

Mori

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.12.2007
Innlegg
57
Antall liker
25
Sted
Nærbø
Torget vurderinger
12
Hei,

Jeg har Wharfedale Jade 3. Godt fornøyd med dem, eneste er at jeg har nok ikke forsterker som yter dem rettferdighet (kun receiver Yamaha 3010), di er ganske tungdrevne. Driver så smått å kikker etter effektforsterker, men har ikke heeelt bestemt meg. Er en byttenisse delux, så Jadene har nå vert i mitt eie lengre en gjennomsnittstiden på komponenter her :). (har nok hatt rundt 100 høyttalerpar etterhvert).

Har også hatt Diamond 225, likte dem også godt, mye for pengene. Jade er et greit stykke opp i kvalitet. Jade serien er også nydelige høyttalere, et pluss det også.

9DF1A347-A0DE-4A45-867A-1C2098A846AA.jpg
 
Sist redigert:

Waqar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
98
Antall liker
52
Har disse selv jeg, spiller meget bra og er meget gode til den prisen som de selges for. De gjør det godt i diverse tester også det er forståelig hvorfor. Er en fin treveis konstruksjon og spiller bedre enn det meste til den prisen av det jeg har erfart som ikke er all verden, men det jeg vet er at de spiller godt.
 
Topp Bunn