Hei! Jeg har prøvd å sette opp et system som etterhvert kanskje kan bli trådløst. Første del var å bruke en RPI og HifiBerry DAC+ Pro som streamer/DAC, og koble denne til min Synology NAS. Det funker fint kablet via Ethernet. Så var neste steg å få dette til over wifi. Jeg trodde først at jeg måtte ha en wifi USB-dongle for å få det til; men for det første så virket ikke denne på RPI Modell B (som jeg brukte per nå), og når jeg fant frem en nyere modell (RPI 2B+) viste deg seg at den allerede har innebygget wifi. OK; så da fikk jeg koblet opp via wifi. Problemet er at den 'skipper' og hakker på alt som ikke er 16 bits 44.1khz ... Jo høyere bit og bitrate, jo lengre blir pausene/hakkene. Jeg har prøvd å justere buffere der jeg har funnet dem; men er veldig usikker på om det har noen effekt, og om jeg gjør dette riktig. Er det noen som vet hva som skal til, og om det eventuelt er mulig å få til, skippefri HD-musikk via wifi på en RPI? (Ikke det at det må være HD-musikk, men det er sånn at en del av musikken min er det, og jeg vil helst slippe å 're-rippe' disse til lavere oppløsning ...)