I siste nummer av TAS (som for øvrig har veldig mye godt vinylstoff!) er platespillergeniet/flyingeniøren William Firebaugh avbildet. Mannen som gav oss genistreken "The Well Tempered" for 20 år siden. Det er den nye spilleren hans også. Med lager bestående av en golfball.
Den skal produseres av Opera Consonance, og de har jo bevist at de kan ett og annet om platespillere fra før. De blir i alle fall ikke dåligere med en mann som Firebaugh på laget.
Ken Kessler omtalte såvidt denne spilleren i en liten notis for en stund siden, og konkluderte med at den låt så bra at den kom til å snu prissegmentet (2500$) fullstendig på hodet. Jeg venter i alle fall i spenning, og det regner jeg med at alle som har hørt en Well Tempered-grammofon eller arm også gjør.
Ken Kessler omtalte såvidt denne spilleren i en liten notis for en stund siden, og konkluderte med at den låt så bra at den kom til å snu prissegmentet (2500$) fullstendig på hodet. Jeg venter i alle fall i spenning, og det regner jeg med at alle som har hørt en Well Tempered-grammofon eller arm også gjør.