William Hut

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Var på konsert med William Hut i Bergen i går, og kan på det varmeste anbefale den siste plata, Nightfall. Mye flott vokal, som til tider heller mot det melankolske. Mannen kan virkelig synge, selv om det til tider heller mot det feminine, dog uten å være negativt. Tittelsporet med kun cello og piano er verdt hele plata i mine ører.

Kan også anbefale albumet Versus the end of Fashion Park.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei 1

ja "versus" platen er fin.spesielt singlekuttet "twintown".det ruller og går en ny låt av Hut på radioen nå som er bra.som nevnt tidligere her på musikk-avdelingen er det sporty av han og slippe albumet i romjula.

mvh. s,

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
2.982
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
5
hehehehe....................
enda flere som har oppdaget Willy-gutten! ;D
Synes han synger kongebra, så bra at han er en av mine absolutte favoritter, whatsoever. Har vært på flere konserter med ham, både som soloartist og som vokalist i Poor Rich Ones, og damene har, utrolig nok, en tendens til å bli helt bl.a. totalt stumme (ja, du leste riktig!!! ;D) når de hører han synge.

Synes han har blitt "roligere" musikalsk etter at han gikk solo, og så har han jo fått inn influenser fra andre musikkstiler enn pop/rock-genren etter at han gikk solo. Synes country-innslagene er helt ok, selv om jeg ikke er 100% frelst på reinspikket "heste-jazz"........... ;-)
Anbefaler den siste platen hans på det sterkeste, men lytt gjerne til alt han har gitt ut tidligere også, både solo og i band. Du vil neppe bli skuffet.

Felix Krull

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.09.2003
Antall liker
35
Sted
Trondheim
Kan anbefale Willy unplugged. Hadde en flott konsertopplevelse i sommer da han spilte i...bryllupet mitt

Topp Bunn